آخرین عناوین

دوشنبه 11 تير 1397-21:52 کد خبر:61614

امام جمعه بابلسر اعلام کرد:

مراکزعرضه قلیان در سطح سواحل مازندران جمع‌آوری شود

امام جمعه بابلسر با تاکید بر برخورد جدی با ناهنجاری‌های موجود در سواحل گفت: مراکز عرضه قلیان در سطح سواحل استان مازندران جمع‌آوری شود.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام محمداسماعیل قلی‌پور امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان در سالن اجتماعات سپاه ناحیه بابلسر اظهار داشت: نبود تبلیغات محیطی یکی از کمبودهایی بوده که در سطح سواحل احساس می‌شود و باید مکان‌هایی به صورت ثابت برای نصب بنرهای تبلیغاتی جهت پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی در سطح سواحل دریا مشخص و معین شود.

وی افزود: یکی از آسیب‌هایی که در سطح سواحل دیده می‌شود بحث عرضه و استعمال قلیان بوده که باید نسبت به جمع‌آوری آن اقدام شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بابلسر تصریح کرد: آموزش لازمه فرهنگ‌سازی بوده و باید اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی جهت پیشگیری از ناهنجاری‌ها در جامعه ترویج شود.

قلی‌پور ادامه داد: استفاده از جملات زیبا و مفهومی نقش مهمی در ترویج فرهنگ دارد و در تحقق این مهم همه دستگاه‌ها و نهادها به نوبه خود مسئول هستند و باید در راستای اجرای آن گام بردارند.

وی با بیان اینکه یکی از راه‌های ترویج خوبی‌ها تجلیل از خوبان است، افزود: چگونه گفتن در تذکر مهم بوده و اگر گفتار به سمت خیرخواهی و دلسوزی برود موضوع متفاوت می‌شود.

امام جمعه بابلسر با تاکید بر تشکیل کارگروه نظارتی متشکل از نمایندگان ادارات و شورای فرهنگ عمومی جهت بازدید از مراکز اقامتی و عرضه محصولات خوراکی در سطح سواحل، گفت: در اجرای قانون باید با دقت، آگاهی و هوشیاری عمل شود.

قلی‌پور با اشاره به قرار گرفتن در آستانه هفته عفاف و حجاب و با تاکید بر لزوم گرامی‌داشت این ایام و ترویج این مهم در جامعه، گفت: مدرسه اصلی‌ترین نقطه‌ای است که شخصیت انسان در آنجا شکل می‌گیرد و باید با برنامه‌ریزی مناسب و مدون نسبت به تحقق گفتمان دینی با موضوع عفاف و حجاب در سطح مدارس اقدام شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :