آخرین عناوین

دوشنبه 11 تير 1397-22:10 کد خبر:61616

مشاور شهردار ساری خبر داد:

برگزاری نشست هم اندیشی شهرداران شهرستان ساری به میزبانی شهرداری ساری

مشاور شهردار ساری گفت: اولین نشست هم اندیشی شهرداران شهرستان ساری در راستای توسعه همه جانبه مرکز استان به میزبانی شهرداری ساری برگزار خواهد شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری ، محمدی کیادهی مشاور شهردار ساری در امور شوراها به لزوم تعامل و همکاری شهرداری های شهرستان ساری اشاره نموده و اظهار داشت: بر این اساس اولین نشست هم اندیشی میان شهرداران شهرستان ساری به میزبانی شهرداری ساری برگزار خواهد شد.

وی هدف از تشکیل این هم اندیشی را هم افزایی میان مدیران شهری شهرستان ساری دانست و افزود: انتقال تجریبات و حرکت به سوی انسجام پروژه های عمرانی ، فرهنگی و زیرساختی و هم افزایی در حوزه رونق گردشگری شهرستان ساری و ارتقای سطح المان های شهری در تمامی شهرهای  این شهرستان  در این نشست مورد تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

محمدی کیادهی  با اشاره به اینکه  نشست مذکور با حضور شهرداران  شهرستانهای ساری ، هولار ، فریم ، کیاسر ،سورک و فرح آباد  به میزبانی شهرداری ساری در روز چهارشنبه 13/4/ 97در محل دفتر شهردار مرکز استان برگزار خواهد شد ادامه داد: برگزاری این نشست ها در ارتقاء سطح آگاهی شهرداریهای شهرستان به ویژه شهرداریهای جدید التاسیس در روند انجام امورات شهرداریها به ویژه در مسائل گردشگری و هم افزایی و در راستای پیشرفت وتوسعه متوازن شهرستانهای ساری نقش موثری خواهد داشت.

کیادهی در پایان به فعالیت های عمرانی شهرداری ساری در سال های اخیر اشاره نموده و خاطر نشان کرد: بازدید شهرداران از پروژه های عمرانی شهرداری ساری نیز از دیگر برنامه های این نشست خواهد بود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :