آخرین عناوین

سه شنبه 12 تير 1397-10:50 کد خبر:61636

هشدار رئیس شورای شهر ساری به مسئولین نظارتی:

حسابرسی از شهرداری دستاویز اغراض شخصی نشود

رئیس شورای شهر ساری به مسئولین نظارتی هشدار داد: اجازه سو استفاده برای برخی اغراض‌های شخصی به کسی داده نشود و افراد مغرض به دنبال آن نباشد که مسیر پرونده را تغییر دهند.


به گزارش خزرتیترخبر، مسعود مدینه رئیس شورای اسلامی شهر ساری پیرامون نقش نظارتی شورا بر عملکرد شهرداری در گفت‌وگویی بیان داشت: شورا چه در حوزه نظر و بررسی لایحه بودجه پیشنهادی شهرداری و چه در حوزه عملکرد اجرایی شهرداری به طور پیوسته نقش نظارتی خود را با دعوت مدیران شهری به صحن شورا از یک سو و حضور نمایندگانی از شورا در سازمان‌های شهرداری از سویی دیگر دنبال می‌نماید.

مدینه پیرامون حضور سازمان بازرسی در شهرداری ساری بیان داشت: پیش از آنکه سازمان بازرسی اقدام به نظارت بر شهرداری و سازمان‌های آن نماید موسسه‌ای حقوقی و مستقل به عنوان معتمد شورا اقدام به حسابرسی از صورت‌های مالی شهرداری و سازمان‌های آن می‌نماید و گزارش‌های آن پیوسته به شورا ارائه می‌گردد.

رئیس شورای شهر ساری در خصوص خبر طرح شدن موضوع تخلف مالی در یکی از سازمان‌های شهرداری بیان داشت: اینکه بگوییم تخلف مالی، یک پیش داوری و قضاوت زودهنگام است بلکه آنچه روی داده است یک حسابرسی مالی است که در نقطه مقابل آن مسئولین مربوطه در سازمان شهرداری ادله قابل دفاعی دارند لذا اولا باید مسائل این چنینی در یک پروسه حرفه‌ای و با دقت انجام شود و اجازه سو استفاده برای برخی اغراض‌های شخصی به کسی داده نشود و برخی افراد مغرض به دنبال آن نباشد با فشار‌های رسانه‌ای و... مسیر پرونده را تغییر دهند و اهداف انتخاباتی خود را دنبال نمایند.

ثانیا از مسئولین قضایی انتظار می‌رود این عدم تاثیر پذیری از کانال‌های قدرت خارج از دستگاه قضا، هجمه‌های رسانه‌ای و ... را به نمایش بگذارند.

در نهایت اینکه هجمه و تخریب مدیرانی که در سخت‌ترین شرایط مالی کشور اقدام به احداث و افتتاح پروژه‌ها می‌نمایند سبب سرخودگی آنان از یک سو و تضعیف اعتماد به نفس جوانانی می‌شود که فرداها باید جای مدیران فعلی انجام خدمت نمایند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :