آخرین عناوین

چهارشنبه 13 تير 1397-10:31 کد خبر:61664

رئیس جمعیت هلال احمر آمل اعلام کرد:

ادامه عملیات جست‌وجو پیکر پدر و دختر اراکی در رودخانه هراز

رئیس جمعیت هلال احمر آمل گفت: عملیات جست‌وجو اجساد پدر و دختر اراکی که در محور هراز به داخل رودخانه سقوط کردند همچنان ادامه دارد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، جمشید نیکزاد اظهار داشت: تلاش‌های امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان آمل برای یافتن اجساد پدر و فرزند اهل اراک در رودخانه خرشان هراز ادامه دارد.

وی افزود: دو روز گذشته حدود ساعت 17 در منطقه استراباکو و قلابن محور مواصلاتی هراز دختر سه ساله به داخل رودخانه سقوط کرده و گزارش حادثه از طرق تماس تلفنی با سامانه 112 جمعیت هلال احمر به امدادگران اطلاع داده شد.

رئیس جمعیت هلال احمر آمل تصریح کرد: کودک سه ساله اراکی در حوالی تونل وانا به داخل رودخانه سقوط داشته که پدر این کودک نیز برای نجات جان فرزندش دل به آب زد ولی متأسفانه هر دو فرد در آب غرق شده و مفقود شدند.

این مسئول با اشاره به حضور امدادگران جمعیت هلال احمر بلافاصله پس از اعلام خبر سقوط، بیان کرد:عوامل امدادی شامل چهار تیم از پایگاه‌های امداد و نجات کهرود، رینه، گزنک و پلور به منطقه اعزام شدند و همچنان به دنبال جست‌وجو اجساد هستند.

نیکزاد گفت: به دلیل خروشان بودن رودخانه کبیر هراز عملیات جست‌وجو از منطقه تونل وانا تا زیر پل پلیس راه بایجان محور هراز بدون نتیجه بوده و از امروز این عملیات با شدت و گستره بیشتر وارد مرحله بعدی می‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :