آخرین عناوین

جمعه 11 ارديبهشت 1394-19:22 کد خبر:6169

انتقاد شدید فرماندار چالوس از آب منطقه ای:

آب منطقه‌ای مازندران هیچ اقدامی برای لایروبی چه‌قبل و چه‌بعد از سیل انجام نداد

فرماندار چالوس گفت: وقوع سیل خسارات زیادی به نهرهای کشاورزی وارد کرد، اقداماتی برای بهسازی آنها انجام شد اما کافی نیست، البته آب منطقه‌ای مازندران هیچ‌گونه اقدامی برای لایروبی رودخانه‌ها، چه قبل از سیل و چه بعد از آن انجام نداد.


به گزارش خزرخبر،محمدناصر زندی در گفت‌وگو با بلاغ، با بیان اینکه شوراها نماد فرهنگ واگذاری اداره امور شهرها و روستاها به مردم است، در حال حاضر با فضای خوبی که در شهر وجود دارد، مدیران همکاری مناسبی با شوراها دارند و البته باید این همکاری در سال 94 بیشتر شود، اظهار کرد: مسأله زیباسازی شهرها بسیار مهم است، اما به کارهای زیربنایی نیز پرداخته شود، برای این کار برنامه‌ریزی‌های بلندمدت حتی برای سال‌های بعد از عضویت افراد در شوراها انجام شود، با کمک کارشناسان خبره می‌توان کارهای ماندگاری انجام داد.

وی با عنوان اینکه شوراها تمام توان خود را برای جذب سرمایه‌گذار در بخش‌های مختلف به‌ویژه بخش گردشگری به کار بندند، افزود: با وجود اقداماتی که در پیشگیری از خسارات سیل در مرزن‌آباد انجام شد، باز هم آسیب‌های زیادی به مردم و خانه‌های آنها وارد شد، البته باید از تلاش شبانه‌روزی اداره راه و شهرسازی شهرستان که زودتر از موعد مقرر جاده تهران را باز کرد، تشکر کرد.

فرماندار چالوس خاطرنشان کرد: وقوع سیل خسارات زیادی به نهرهای کشاورزی وارد کرد، اقداماتی برای بهسازی آنها انجام شد اما کافی نیست، البته آب منطقه‌ای مازندران هیچ‌گونه اقدامی برای لایروبی رودخانه‌ها، چه قبل از سیل و چه بعد از آن انجام نداد.

این مسئول خلاقیت را لازمه مدیران شهرستانی دانست و گفت: مسئولان ادارات باید برای رفع مشکلات اداره‌شان تلاش کنند، در اجرای مصوبات نیز باید بیشتر سعی کنیم و بدانیم اگر قولی به مردم می‌دهیم، حتماً باید آن را اجرا کنیم، زیرا بدقولی مسئولان باعث بی‌اعتمادی و بدبینی مردم می‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :