آخرین عناوین

شنبه 16 تير 1397-16:27 کد خبر:61728

از سوی شهردار منطقه دو شهرداری ساری صورت گرفت:

عزل فوری رئیس خاطی اداره خدمات شهری شهرداری ساری

بدنبال در گذشت یکی از شاغیلن شرکت خدماتی منطقه دو، شهردار منطقه دو شهرداری ساری نسبت به عزل فوری رئیس خاطی اداره خدمات شهری اقدام کرد.


 به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از خط سوم، بدنبال در گذشت تاسف برانگیزِ مرحوم جعفر ولیپور ازشاغیلن شرکت خدماتی منطقه دو که در ساختمان در حال ساخت رئیس اداره خدمات شهری و آن هم در ساعت اداری در اثرِ سقوط از بالابر جان به جان آفرین تسلیم کرد،با پیگیری زلیکانی نائب رئیس شورای اسلامی شهر ساری و مهدی عبوری شهردار مرکز استان جهت رسیدگی به موضوع فوق و با اقدام فوری کمال آقا میری شهردار منطقه فرد خاطی در کمتر از یک روزاداری پس از واقعه از سمت خود عزل ومنوچهر صادقی جایگزین وی شد.

براساس این گزارش،کمال آقامیری شهردار منطقه دو اعلام کرد: اصلا در جریان استثمار کارگر زحمتکش شهرداری نبودم و اگر مرحوم بنده را در جریان این واقعه قرار می داد قطعا بر خورد میکردم.

وی گفت:کارگران از اقشار شریف وزحمت کش می باشند و باید شان ومنزلت آنان حفظ گردد،پیامبر اکرم (ص)به خاطر ارج نهادن به مقام کارگر بر دستان سعد انصاری بوسه زد تا برای ابدیت برای همگان درس عبرتی باشد.

لازم به ذکر است محمودی مسئولِ معزول اداره خدمات شهری شهرداری منطقه دو در گفتگویی با خبر گزاری فارس اعلام کرد کارگر فوت شده در منزل مسکونی برادرم مشغول به کار بود و ساختمان من در طبقه دیگری می باشد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :