آخرین عناوین

شنبه 16 تير 1397-16:42 کد خبر:61729

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران اعلام کرد:

۳۳۲۰ زائر مازندرانی از فرودگاه ساری رهپسار حج ابراهیمی می‌شوند

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت: سه هزار و ۳۲۰ زائر مازندرانی در قالب ۱۲ پرواز برای انجام مناسک حج رهسپار مدینه منوره می‌شوند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های مازندران، سعدالله وطن خواه در نشست بامدیر حج و زیارت مازندران و دست اندکاران حج استان، اظهار داشت: از 15 مرداد امسال، 3320 زائر مازندرانی در قالب 12 پرواز و در مدت پنج روز توسط شرکت هواپیمایی عربستان سعودی از فرودگاه بین المللی ساری به سرزمین وحی مشرف خواهند شد.

وی افزود: با حساسیت موضوع حج و تبعات سیاسی و بین المللی مسائل آن در هماهنگی صورت گرفته با دادستان استان و فرماندهی نیروی انتظامی مازندران نحوه اطلاع رسانی و برخورد با زائرانی که احتمالا به‌جهت عدم آگاهی داروهای غیرمجاز به همراه خود حمل می‌کنند ش بینی شده است.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران به آمادگی کامل مجموعه فرودگاهی جهت انجام عملیات پروازی مطلوب برای اعزام حجاج بیت الله الحرام از فرودگاه ساری اشاره کرد.

وی تصریح کرد:در سال گذشته از نظر ارزیابی کیفیت فرودگاهی و سامانه کنترل کیفیت خدمات فرودگاهی حائز رتبه برتر بودیم، امیدواریم امسال با همکاری تمامی عوامل خدمات زائر و فرودگاهی شاهد این جایگاه باشیم که رضای مردم و خداوند تبارک و تعالی را در پی خواهد داشت.

وطن خواه گفت: تعداد 124 نفر از عوامل خدمات‌رسانی به زائران، سه هفته قبل از شروع عملیات پروازی استانی به مکه مکرمه مشرف خواهند شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :