آخرین عناوین

يکشنبه 17 تير 1397-8:54 کد خبر:61737

توسط راننده تاکسی خوش ذوق اتفاق افتاد:

تحریر یک جلد کامل قرآن دستی به وسیله خودکار و روان نویس

راننده تاکسی خوش ذوق ساروی اقدام به تحریر یک جلد کامل قرآن کریم به وسیله خودکار و روان نویس نمود.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی سازمان تاکسیرانی ساری، غلامرضا پورآسا راننده تاکسی خوش ذوق ساروی اقدام به تحریر یک جلد کامل قرآن کریم به وسیله خودکار و روان نویس نمود.

غلامرضا پورآسا معروف به شاهپور متولد سال 1335 در ساری می باشد که از سال 1384 به حرفه رانندگی ناوگان حمل و نقل عمومی و تخصیصا تاکسی رانی مشغول  است.

وی با بیان اینکه این قرآن 954 صفحه ای  را در طول مدت 17 ماه به رشته تحریر درآورد عنوان داشت: سطح سواد آنچنانی ندارم ولی با دیدن مستند تحریر قرآن ،انگیزه تحریر خطی قرآن کریم در من جوانه زد و با پرس و جو از افراد اهل فن به کسب تجربه در این راه قدم نهادم.

این راننده تاکسی شهر ساری اظهار داشت: هر روز ساعت 5 الی 6 صبح اقدام به تحریر این قرآن نفیس می نمودم و به همین منوال موفق به تحریر یک جلد کامل قرآن کریم به همراه ترجمه آن شدم.

وی با بیان اینکه عشق به قرآن و اهل بیت سن و سال نمی شناسد، عنوان داشت هم اکنون که در آستانه 62 سالگی می باشم،قدرت و انگیزه ام علی رغم ضعف جسمانی خفیف که بر من عارض شد جهت به تحریر درآوردن جلد های بعدی بیشتر شده است و به همه علاقمندان توصیه می کنم نسبت به خواندن قرآن کوشا باشند چرا که تاثیرات فراوانی در زندگی شخصی و عمومی افراد دارد و من آن را به عینه در زندگی خود لمس کرده ام.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :