آخرین عناوین

يکشنبه 17 تير 1397-10:46 کد خبر:61741

در نشست با نماینده ولی فقیه در مازندران مطرح شد:

شهردارساری، باورنکردنی ها را باورپذیر نمود / ضرورت حمایت از شهرداری

نماینده ولی فقیه در استان پس از بازدید از پروژه های شهرداری ساری گفت: خدماتی که از شهردارساری برخاست، باورنکردنی ها را باورپذیر نمود.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری، صبح شنبه حضرت آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در استان با همراهی عباسعلی رضایی فرماندار شهرستان ساری، مدینه رییس شورای اسلامی شهر، عبوری شهردار مرکز استان و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و روحانیون از پروژه های عمرانی در حال اجرای شهرداری مرکز استان بازدید نمودند.

شهردار ساری: ایجاد اشتغال و فضای توام با آرامش و رفاه اجتماعی مهم ترین اهداف احداث فاز دوم بوستان ملل

مهدی عبوری شهردار ساری در ابتدای نشستی که پس از این بازدیدها در سالن جلسات محل اجرای پروژه ملی فاز دوم بوستان ملل برگزار شد، ضمن قدردانی از حمایت های نماینده ولی فقیه در استان، به اقدامات شهرداری ساری اشاره نمود و اظهار داشت: در زمانی که کشور با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می کند و پروژه های بزرگ در استان دیده نمی شود، شهرداری ساری با حمایت بزرگان، اعضای شورای اسلامی شهر و همت کارکنان مجموعه شهرداری توانست پروژه های بزرگی را طراحی و اجرا نماید.

وی به اهداف اصلی اجرای پروژه ملی فاز دوم ملل اشاره کرد و ادامه داد: ایجاد اشتغال برای فرزندان این منطقه و نیز ایجاد فضایی توأم با آرامش، آسایش و رفاه اجتماعی برای شهروندان و گردشگران از مهمترین اهداف احداث فاز دوم بوستان ملل است.

حضرت آیت الله طبرسی: پروژه های شهرداری ساری باعث رشد قدر و منزلت مرکز استان شده است

در ادامه حضرت آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در استان با قدردانی از زحمات شهردار جوان، فعال و پرتلاش و نیز اعضای شورای اسلامی شهر ساری، تحول شهر در سال های اخیر را بسیار محسوس دانست و عنوان کرد: حقیقتاٌ مرکز استان مازندران در سال‌های گذشته بسیار منزوی بود و نامی در نقشه کشور نداشت که به لطف خدا و همت شهردار جوان و فعال و نیز حمایت اعضای شورای اسلامی شهر با اجرای پروژه های بزرگ عمرانی و فرهنگی، قدر و منزلت ساری بعنوان مرکز استان بالاتر رفته است.

ایشان به تحقق باورهای دست نیافتنی در سایه تلاش صادقانه اشاره کرد و افزود: خدماتی که از آقای عبوری به عنوان شهردار ساری برخاست، باورنکردنی ها را باورپذیر نمود و این اتفاق محقق نشده است مگر در سایه تلاش بی دریغ مجموعه مدیریت شهری.

نماینده ولی فقیه در استان به احداث بوستان بانوان با امکانات کم نظیر در مرکز استان اشاره کرد و گفت: بدون تردید احداث چنین بوستانی برای بانوان نعمت بزرگی است و نمونه آن در استان های دیگر وجود ندارد،تمام آنچه که برای ورزش و آرامش لازم است در پارک بانوان موجود است و امیدوارم با لطف خدا و همت شهردار محترم در اسرع وقت آماده بهره برداری گردد.

امام جمعه مرکز استان در ادامه با مخاطب قرار دادن رسانه ها از آنان خواست تا با پررنگ نمودن این خدمات، گامی مهم در راستای اطلاع رسانی صحیح و امید آفرینی بردارند.

نماینده ولی فقیه در استان: شهردار جوان ساری نشان داده است که نمونه یک مدیر توانمند است

حضرت آیت الله طبرسی با قدردانی از زحمات عبوری و خدمات ارزنده ایشان در شرایط نامساعد اقتصادی کشور اظهار داشت: یقیناٌ مدیری که تبحر داشته باشد، می تواند با شرایط نامطلوب اقتصادی هم کارهای بزرگ انجام دهد و شهردار جوان ساری نشان داده است که نمونه یک مدیر توانمند است.

ایشان بر ضرورت وحدت و همدلی در میان مدیران برای پیشبرد امور تاکید کرد و گفت: مدیران و گروه های مختلف باید مبنای کار را بر وحدت و همدلی قرار دهند نه تخریب و تضعیف، همه باید یک زبان، یک حرکت و یک حرف باشیم تا بتوانیم به قله های پیشرفت دست پیدا کنیم، انتظار من این است که همه کمک کنند تا به امید خدا شهرمان در مسیر پیشرفت های روز افزون قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در ادامه با قدردانی از انتصاب رضایی بعنوان فرماندار ساری گفت: انشالله با حضور آقایان رضایی و عبوری و شورای اسلامی شهر، شاهد رشد و توسعه ساری در همه زمینه ها باشیم.

از همه مسئولان میخواهم با توجه به فعالیت های عمرانی بزرگ تلاش کنند تا پارک موزه دفاع مقدس هم بعنوان سند افتخار و سند تاریخی در کنار این پروژه های بزرگ حمایت شود و به بهره برداری برسد.

در پایان، حضرت آیت الله طبرسی با قدردانی مجدد از زحمات شهردار محترم و مجموعه مدیریت شهری اظهار داشت :از آقای عبوری و همکارانشان در شورای شهر و شهرداری می خواهم تا همچنان با امید و انگیزه به خدمت رسانی مشغول باشند و به کارشکنی برخی از کسانی که روزی خودشان در مصدر خدمت بودند و کاری از دستشان بر نمی آمد توجهی نکنند،بدون تردید مردم همواره حامی خدمتگزاران خود در مدیریت شهری هستند.

فرماندار ساری: عبوری اثبات کرده است که با حرکت جهادی می توان گام های موثری برای مردم برداشت

در ادامه این نشست، عباسعلی رضایی فرماندار شهرستان ساری نیز با تشکر از حضور حضرت آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان و نیز قدردانی از زحمات ارزنده شهردار ساری گفت: در مقطع کنونی، عبوری اثبات کرده است که با حرکت جهادی می توان گام های موثری برای مردم در راه رشد و توسعه برداشت.

رضایی به حمایت فرمانداری از خدمات و پروژه های مدیریت شهری اشاره کرد و افزود: این قول را می دهم که با تمام ظرفیتی که در فرمانداری وجود دارد از خدمات مدیریت شهری حمایت خواهیم کرد.

در پایان، فرماندار ساری تعامل را مهم ترین اصل برای دستیابی به اهداف بزرگ عنوان کرد و گفت: هدف این است که با تعامل میان فرمانداری، شهرداری و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، کارها به سرانجام برسد و حاصل تمام زحمات و خدمات نصیب مردم و شهروندان گردد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :