آخرین عناوین

شنبه 12 ارديبهشت 1394-17:39 کد خبر:6175

در سال گذشته تحقق یافت:

مصرف ٣,٧ میلیارد لیتر فرآورده نفتی در منطقه ساری

مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه ساری  گفت:مصرف فرآورده های نفتی منطقه ساری در ٣٦٥ روز سال گذشته به بیش از ٣,٧ میلیارد لیتر رسیده بود.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه ساری،مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری گفت: مجموع مصرف فرآورده های نفتی منطقه ساری شامل بنزین، نفت سفید ،نفت گاز و نفت کوره در سال ٩٣ با یک درصد کاهش نسبت به سال پیش از آن، به سه میلیارد و ٧٨٥ میلیون و ١٧٤ هزار لیتر رسید .

حسینعلی طالبی بنزین مصرف شده منطقه ساری را در بازه زمانی یاد شده ٨٨٩ میلیون و ٢٠٥ هزار لیتر اعلام و اظهار کرد: مصرف این مقدار بنزین نسبت به سال ٩٢، یک درصد افزایش یافته است .

طالبی با اشاره به کاهش ٢٠ درصدی مصرف نفت سفید این منطقه نسبت به سال ٩٢ اظهار کرد: مصرف پارسال این فرآورده نفتی در منطقه ساری به ١١٥ میلیون و ٦٥٠ هزار لیتر رسیده است .

وی همچنین از مصرف ٧٠١ میلیون و ١٩٧ هزار لیتر نفت گاز در سال ٩٣ خبر داد و افزود: این مقدار از افزایش یک درصدی مصرف این فرآورده نفتی نسبت به سال پیش از آن حکایت دارد .

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری درباره مصرف نفت کوره این منطقه نیز یادآور شد: مصرف نفت کوره ساری در سال ٩٣ با یک درصد کاهش نسبت به سال پیش از آن، به دو میلیارد و ٧٩ میلیون و ١٢٢ هزار لیتر رسید که یک میلیارد و ٩٦٥ میلیون و ٦٠٩ هزار لیتر آن به نفت کوره نیروگاهی اختصاص دارد .

وی افزود: مصرف نفت کوره غیر نیروگاهی این منطقه نیز با ٢٨ درصد افزایش، پارسال به ١١٣ میلیون و ٥١٣ هزار لیتر رسید .

طالبی همچنین مقدار مصرف گاز مایع (ال پی جی) این منطقه را در سال گذشته، ٧٧ هزار و ٥٠٨ تن اعلام کرد و گفت: مصرف این فرآورده در قیاس با سال ٩٢، هشت درصد افزایش یافته است .

وی با تاکید بر افزایش هفت درصدی مصرف گاز طبیعی فشرده (سی ان جی) در منطقه ساری نسبت به سال ٩٢ بیان کرد: مصرف این سوخت پاک در سالی که گذشت به ٢٧٤ میلیون و ٥٣٥ هزار و ٥٦٨ متر مکعب رسیده است که می توان گفت به همین مقدار در مصرف بنزین در سطح منطقه صرفه جویی شده است

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :