آخرین عناوین

شنبه 12 ارديبهشت 1394-18:6 کد خبر:6176

معاون فناوري مركز ملي فضاي مجازي :

ایجاد استان مجازی در مازندران با توانایی سازمان فاوای شهرداری ساری قابل انجام است

معاون فناوری مرکز ملی فضای مجازی گفت:ایجاد استان مجازی مازندران با توانایی های سازمان فاوای شهرداری ساری قابل انجام است.


به گزارش خزرخبر،عباس آسوشه در بازدید از سازمان فناوری ،اطلاعات و آمار شهرداری ساری و عملکردهای این سازمان افزود:بخش های خصوصی باید خدمات و پشتیبانی های لازم را ارائه دهند تا بخش های دولتی بتوانند موفق عمل کنند.

وی با اعلام اینکه کارهای بسیار خوبی در بحث ساری کارت و ساری همراه انجام شده است اظهار داشت:انتظار داریم تا مازندران به عنوان استانی گردشگر پذیر در فضای مجازی فعالیت های بیشتری داشته باشد.

آسوشه با اشاره به اینکه نباید سرویس های ارائه شده از بین بروند خاطر نشان کرد:نباید یکپارچگی و هماهنگی با بقیه مجموعه ها فراموش شود و مردم انتظار هماهنگی تمام مجموعه ها را با هم دارند.

وی با بیان اینکه سعی ما در هماهنگ کردن مجموعه های حاکمیتی می باشد تصریح کرد:مرکز ملی فضای مجازی از نظر مالی نمی تواند از سازمان های موفق پشتیبانی کند اما با دادن امکانات و پیتیبانی های لازم از آن سازمان ها،می توانیم کمک های خوبی داشته باشیم.

آسوشه با اشاره به اینکه باید مسئولان مازندران باید استان مجازی مازندران را احداث کنند افزود:استان مجازی از دولت الکترونیک جداست.

وی اظهار داشت:تفاهم نامه لازم بین استانداری مازندران و مرکز ملی فضای مجازی بسته می شود تا با همکاری سازمان فاوای شهرداری ساری،استان مجازی مازندران ایجاد شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :