آخرین عناوین

يکشنبه 13 ارديبهشت 1394-21:51 کد خبر:6182

توصیه ای زیبا و جهادی از فرماندار ویژه بابل به مدیران شهرستانی:

تمام مدیران موظف به پاسخگو بودن به تماس های جانبازان می باشند

فرماندار بابل گفت: همه مدیران ادارات مکلف به ثبت تلفن جانبازان قطع‌‌نخاعی در گوشی خود بوده تا همیشه پاسخگوی نیازهای آنها باشند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، رجب ملائی‌رئیسی بعدازظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با تبریک روز کار و کارگر، میلاد حضرت علی (ع) و هفته معلم، اظهار کرد: رعایت حقوق شهروندی، عفاف و حجاب، مجموعه امتیازاتی است که یک نظام اجتماعی به افراد خود می‌دهد و همه این امتیازات نیز در قالب وظایف مسئولان حکومتی به مردم ارائه می‌شود.

وی افزود: نصب صندوق پیشنهادات و انتقادات، تشویق کارگران برتر برای ایجاد انگیزه بین کارکنان و برخور جدی با کارکنان خاطی، پیگیری مسائل مربوط به آموزش کارکنان به‌منظور افزایش سطح اطلاعات عمومی برای بهره‌وری، استقرار دولت الکترونیک و ارائه خدمات بر مبنای پیشرفت علمی از جمله وظایف مدیران است.

فرماندار ویژه بابل تصریح کرد: اگر جانباز قطع نخاعی به اداره‌ای مراجعه کند و آن اداره فاقد آسانسور یا امکانات مورد نیاز یک جانباز قطع نخاعی باشد، مدیر اداره مکلف است خود حضور این جانباز رسیده و خواسته وی را اجرا کند.

این مسئول با تأکید به مدیران درباره ثبت تلفن همراه جانبازان قطع نخاعی برای پاسخگویی آنلاین به این افراد، گفت: همه مدیران ادارات مکلف به ثبت تلفن جانبازان قطعی نخاعی در گوشی خود بوده تا همیشه پاسخگوی نیازهای آنها باشند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :