آخرین عناوین

يکشنبه 13 ارديبهشت 1394-22:5 کد خبر:6186

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ساری خبر داد:

بخشی از سوخت توزیع‌شده بخش کشاورزی و صنایع مازندران منحرف می‌شود/دهیاران و شوراها همکاری نمایند

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ساری گفت: بخشی از سوخت توزیع‌شده در بخش کشاورزی و صنایع منحرف می‌شود، متولیان سوخت در صنعت‏، معدن و تجارت و نیز جهاد کشاورزی باید در این زمینه حساسیت بیشتری داشته باشند.


به گزارش خزرخبر حسین‌علی طالبی پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم از مسئول روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ساری و در نشست خبری اظهار کرد: در سال 94 بیش از هشت میلیارد و 900 میلیون لیتر بنزین توزیع شد.

وی افزود: 115 میلیون لیتر نفت سفید، 701 میلیون لیتر نفت‌گاز، دو میلیارد و 80 میلیون لیتر نفت کوره در سال 93 در این منطقه توزیع شد.

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ساری خاطرنشان کرد: بیش از 77 هزار تن گاز مایع در شرکت نفت منطقه‌ای ساری در سال 93 توزیع شد که نسبت به سال گذشته هشت درصد کاهش یافت.

این مسئول با اعلام اینکه از منطقه آمل تا گلوگاه بیش از 110 مجاری عرضه فرآورده‌های نفتی تعیبه شد، بیان کرد: 77 باب سی‌ان‌جی در سطح منطقه زیرپوشش ما قرار دارد.

طالبی در ادامه از برنامه‌ریزی برای افتتاح 12 باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی در منطقه پخش ساری خبر داد و گفت: شش جایگاه عرضه مواد نفتی دومنظوره است.

وی به پرداخت یارانه فرآورده نفتی در شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ساری اشاره کرد و ادامه داد: سال گذشته بیش از پنج هزار میلیارد تومان یارانه فرآوردهای نفتی پرداخت شد.

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ساری در ادامه میزان سی‌ان‌جی توزیع شده در سال 93 را 276 میلیون مترمکعب عنوان کرد و یادآور شد: نسبت به سال 92 میزان توزیع سی‎ان‎جی رشد داشت.

این مسئول درباره توزیع سوخت برای کشاورزی و صنایع، تصریح کرد: بخشی از سوخت توزیع‌شده در بخش کشاورزی و صنایع منحرف می‌شود؛ متولیان سوخت در صنعت‏، معدن و تجارت و نیز جهاد کشاورزی باید در این زمینه حساسیت بیشتری داشته باشند.

طالبی درباره برخی مشکلاتی که در جایگاه عرضه سوخت وجود دارد‏، اضافه کرد: نظارت بر عملکرد جایگاه‌های سوخت به‌صورت مرتب انجام می‌شود و شماره 332703400 ـ 011 در شهرستان ساری برای بیان مشکلات و نظرات شهروندان درنظر گرفته شد.

وی درباره وضعیت پرداخت هزینه ساخت پل زغال چال، گفت: تاکنون پنج میلیارد تومان برای احداث این پل توسط شرکت نفت پرداخت شد و شهرداری برای تکمیل زیرگذر درخواست اعتبار مجدد کرد که این موضوع در حال بررسی است.

به گزارش خزرخبر در این مراسم از رحیم محمدی که قبلاً به‌عنوان مسئول روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های ساری بود، تجلیل و عباس خلیل‌پور به‌عنوان مسئول جدید روابط عمومی این شرکت معرفی شد.

رحیم محمدی نیز به ‌عنوان مسئول هماهنگی کمیته 37گانه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی کشور منصوب شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :