آخرین عناوین

يکشنبه 7 مرداد 1397-19:10 کد خبر:62192

مدیرکل روابط عمومی و ارتباطلات شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور:

هدف از راه اندازی 122، بهبود خدمت و افزایش رضایت عمومی است

مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، هدف از راه اندازی و فعالیت سامانه (122) مازندران را بهبود خدمت و افزایش رضایت عمومی عنوان کرد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی شرکت آبفاشهری مازندران، مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در بازدید از سامانه ارتباط مردمی(122) شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران، هدف از راه اندازی و فعالیت این سامانه را بهبود خدمت و افزایش رضایت عمومی عنوان کرد.

خلیلی در این دیدار، گفت: در سامانه ارتباط مردمی فرایند کاری باید به گونه ای تعریف شود تا ارتباط مردم با 122 تسهیل و تسریع یابد.

وی، ادامه داد: قواعد وقوانین باید به سمتی پیش روند تا مشترکین با کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایند.

مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور، ضمن تاکید بر بهبود فرایند خدمت رسانی، تصریح کرد: با سنجش افکار می توانیم میزان رضایت عمومی از ارایه خدمات را ارزیابی و در تقویت نقاط مثبت وبرطرف نمودن نقاط منفی تلاش کنیم.

رئیس مرکز سامانه ارتباط مردمی آبفاشهری مازندران نیز در این دیدار، به ارایه گزارش عملکرد این سامانه پرداخت و گفت: درحال متمرکز نمودن این سامانه هستیم.

تیمور داداشی ادامه داد: تا کنون شهرهای ساری، میاندرود، نکا، بهشهر و گلوگاه به طرح متمرکزسازی سامانه ارتباط مردمی پیوستند.

وی تصریح کرد: درحال حاضر 221 هزار مشترک و 560 هزار آحاد می توانند با سامانه متمرکز 122 ارتباط برقرار نموده و مشکلات و پیشنهادات خود را ارایه دهند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :