آخرین عناوین

يکشنبه 7 مرداد 1397-23:9 کد خبر:62199

مدیرعامل آبفاشهری مازندران خبر داد:

اجرای ۵ طرح آب‌رسانی در رامسر

مدیرعامل آبفاشهری مازندران گفت: ۵ طرح آب‌رسانی در رامسر در حال اجراست.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی شرکت آبفاشهری مازندران، مدیرعامل آبفاشهری مازندران گفت: در رامسر طرحهای آبرسانی شامل خرید زمین مناسب برای احداث مخزن سرویس ۴۰۰ مترمکعبی، طراحی احداث ۱ باب ایستگاه پمپاژ ، طراحی احداث ۲۵۰۰ متر خط انتقال با هدف اجرا و تامین آب و فشار مناسب جهت زون ۳، انتقال آب از ایستگاه پمپاژ به شبکه توزیع در مرحله تهیه اسناد مناقصه قرار دارد.

وی، از انتخاب پیمانکار برای اصلاح ۳۰۰۰ متر شبکه آبرسانی در این شهر خبر داد و افزود: برای اجرای این طرحها درمجموع ۱۵میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شد.

مدیرعامل آبفاشهری مازندران خاطرنشان کرد: به منظور اجرای ۱۰۰۰ متر اصلاح شبکه در حال حاضر پیمانکار انتخاب و ۳۰۰ مترلوله گذاری به اجرا در آمده و مابقی در دست اقدام می باشد.

ذاکری در بخش دیگری از سخنانش، به دو طرح آبرسانی در عباس آباد اشاره و تصریح کرد: با هدف افزایش توان تامین با پیش بینی آبدهی به میزان ۲۵ لیتر در ثانیه حفر و تجهیز یک حلقه چاه با ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی و به منظور انتقال آب چاه به مخزن ذخیره ، احداث ۲۰۰۰ متر خط انتقال در دستور کار قرار دارد.

وی اعتبار پیش بینی شده برای اجرای انی طرحها را ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد.

مدیرعامل آبفاشهری مازندران، با بیان اینکه در راستای تامین آب شرب سالم و بهداشتی و آبرسانی به منطقه فاقد آب آشامیدنی کرات کتی با تحت پوشش قراردادن بیش از ۴۰۰ خانوار ۵ طرح آبرسانی در سلمانشهر درحال اجراست، تصریح کرد: این طرحها شامل، اتمام عملیات حفر وتجهیز یک حلقه چاه با آبدهی ۱۰ لیتردر ثانیه، احداث ۳۳۰۰ متر شبکه توزیع ، احداث منبع هوایی به حجم ۲۰۰ متر مکعب، اجرای عملیات تثبیت بستر منبع هوایی و احداث پکیج حذف آهن و منگنز در مجموع با اعتبار۲۵ میلیارد ریال درحال پیگیری وانجام است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :