آخرین عناوین

چهارشنبه 24 مرداد 1397-19:6 کد خبر:62466

فرمانده سپاه ناحیه آمل خبر داد:

دستگیری احتکارکنندگان 9.5 تن گوشت مرغ و گاو در آمل

فرمانده سپاه ناحیه آمل گفت: 9 تن و 500 کیلوگرم گوشت گاو و مرغ در این شهرستان کشف و ضبط شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس،بهروز عیسی‌زاده در شهرستان آمل اظهار داشت: بسیاری از سودجویان با توجه به فشار اقتصادی اخیر قصد سوءاستفاده از مردم را دارند ولی باید بدانند که به شدت و قاطعیت با آنها برخورد می‌شود.

وی با اعلام کشف گوشت مرغ و گاو احتکار شده در شهرستان آمل، افزود: میزان حدود ۵۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ و ۹ تن گوشت قلم گاو در عملیات  توسط نیروهای امنیتی سپاه آمل طی روزهای گذشته کشف و ضبط شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل تصریح کرد: گوشت گاو و گوشت مرغ احتکارشده در یکی از سردخانه‌های این شهرستان جاسازی شده بود تا با افزایش قیمت بازار بیشترین سود را از آنها گرفته و به مردم ارائه کنند.

این مسئول گفت: شهرستان آمل مکان امن و حیاط خلوت برای قاچاق‌چیان و احتکارکنندگان نخواهد بود و با کشف و ضبط مواد مختلف پرونده قضایی برای رسیدگی بیشتر و برخورد جدی با متخلفات راهی دستگاه قضا می‌شود.

عیسی‌زاده با اشاره به کشف انبار احتکار بیسکوییت قاچاق در این شهرستان، خاطرنشان کرد: نیروهای امنیتی سپاه ناحیه آمل در عملیات دیگر مقادیر بسیار زیادی از مواد غذایی از نوع بیسکوییت را کشف و ضبط کردند.

وی گفت: این مواد غذایی قاچاق و تاریخ مصرف گذشته بوده که متخلفان قصد داشتند با تداخل و مخدوش کردن تاریخ انقضاء آن را به مصرف مردم برسانند ولی به هدف شوم خود نرسیده و کالا قبل از ورود به بازار به دام قانون گرفتار شد.

براساس این گزارش، بهروز عیسی‌زاده اظهار کرد: در اقدامات اخیر سربازان گمنام سپاه ناحیه آمل مواد احتکار شده زیادی کشف و ضبط شده و افراد متخلفات در دام قانون گرفتار شدند.

فرمانده سپاه ناحیه آمل با اشاره به کشف انبار میلگردهای ذخیره شده طی دو مرحله، یادآور شد: میلگردهای احتکار شده پس از تحقیق و پیگیری‌های فراوان در محدوده شهرستان آمل کشف شد.

این مسئول ارزش ریالی این فلزات مورد نیاز عملیات عمرانی و ساختمان‌سازی را 140 میلیارد ریال دانست و خاطرنشان کرد: در نخستین مرحله از عملیات سربازان گمنام امام زمان(عج) در یک انبار مقدار بسیار زیادی از میلگرد حدود 90 میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

عیسی‌زاده ادامه داد: دومین انبار احتکار میل‌گرد در این شهرستان هم به ارزش 50 میلیارد ریال ضبط شده است.

وی با اشاره به همراهی اداره تعزیرات حکومتی در کنار سپاه ناحیه آمل، بیان کرد: افراد احتکارکننده پس از کشف موارد احتکاری با تشکیل پرونده راهی دستگاه قضا شدند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :