آخرین عناوین

جمعه 26 مرداد 1397-19:59 کد خبر:62484

استاندار مازندران اعلام کرد:

آب رودخانه نكا هرگز قطع نمی‌شود/ از خط‌كشی‌های سياسی خودداری كنيم

استاندار مازندران گفت: آب رودخانه نكا هرگز قطع نمی‌شود و اجازه نمی‌دهيم حیات و اکوسیستم منطقه آسیبی ببیند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، محمد اسلامی پیش از ظهر امروز در آئین افتتاح پل آزادگان نکا (سی متری) که به همت شهرداری نکا اجرایی شد و همراه با برنامه پیاده‌روی صبح‌گاهی بود؛ اظهار کرد: زمزمه‌هایی مبنی بر قطع آب رودخانه نکا بود که صحت ندارد و این رودخانه همچنان آب خواهد داشت و آب رودخانه نکا هرگز قطع نخواهد شد.

وی افزود: خدمات رسانی به مردم و حفظ وحدت و انسجام از جمله اهداف مهم و بلند همه ما مسئولان است که باید با وحدت و همدلی در این راستا گام برداریم و از خط‌کشی‌های سیاسی خودداری کنیم.

استاندار مازندران با اعلام اینکه مردم باید حس ملموسی از خدمات‌رسانی مسئولان را در جامعه داشته و آن را حس کنند؛ یادآور شد: در این بخش باید با ارائه خدمات مناسب به مردم، پاک‌دستی، مؤمن بودن و تعهد به عنوان ویژگی‌های مهم مدیران در دستور کار باشد.

اسلامی گفت: ساخت پل آزادگان نکا، تبلور خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم است که خدمت جاری برای همه دوران است و امیدواریم خدمات‌رسانی مختلف به مردم مورد توجه جدی مسئولان باشد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به گلایه‌مندی مردم از افت ولتاژ برق در استان مازندران اظهار کرد: در این بخش، با سفر وزیر نیرو در دو روز گذشته به استان مازندران و افتتاح نیروگاه کاسپین و مدرن‌ترین نیروگاه گازی کشور با حداکثر راندمان کاستی برق در مازندران جبران شود.

استاندار مازندران اضافه کرد: در طی این سفر و با حضور اردکانیان وزیر نیرو، 2 هزار و 500 میلیارد تومان طرح های مختلف آب و برق مازندران افتتاح شد.

اسلامی با اشاره به تغییر ساعت کار اداری در استان مازندران یادآور شد: با این تغییر ساعت انجام شده در مازندران صرفه‌جویی 300مگاواتی در مصرف برق استان داشتیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاش دشمن در ضربه زدن به ایران اسلامی و ناتوان جلوه دادن اقتصاد این کشور افزود: دشمن تلاش دارد ریال را تضعیف و دلار را قوی کند و باید مراقب باشیم و از کالای ضروری استفاده کرده و کالاهایی را که نیاز نداریم نخریم.

استاندار مازندران اظهار کرد: تعزیرات حکومتی با گران‌فروشی و احتکار برخورد می‌کند و هرگز با تخلفات و افراد متخلف که از قانون سرپیچی کنند؛ مماشات نخواهیم کرد.

اسلامی گفت: حفظ وحدت، همدلی، یکپارچگی و اتحاد برای افزایش عزت و سربلندی ایران اسلامی از وظایف تک تک ما در هر لباس و مسئولیتی است و باید در هر کسوتی از توان و قدرت پول ملی خود دفاع کنیم تا با سر بلندی ازاین شرایط عبور کنیم.

براساس این گزارش، پل آزادگان( 30 متری) نکا به طول ۱۰۰ متر، با ارتفاع هفت متر با هزینه بیش از چهار میلیارد تومانی برای ساخت و هزینه 7 میلیارد تومانی برای تملک اراضی، ساخت و ساز و بازگشایی در طول 103 روز به همت شهرداری نکا و پرسنل و واحدهای تابعه افتتاح شد.

درمراسم افتتاح پل آزادگان نکا که همراه با برنامه پیاده‌روی صبح‌گاهی بود؛ همزمان با سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی از حجت‌الاسلام محمدحسن جمشیدی‌اردشیری نماینده اسبق مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی به نمایندگی از آزادگان سرافراز این خطه تجلیل شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :