آخرین عناوین

جمعه 26 مرداد 1397-20:22 کد خبر:62487

شهردار نکا اعلام کرد:

فاز ۴«سی متری» نکا اجرا می شود/ افتتاح سومین پل نکارود

شهردار نکا با اشاره به آغاز فاز چهارم پروژه سی متری گفت: شاهد بازگشایی ادامه مسیر از مسجد ترک محله تا میدان امام حسین در فاز چهارم این پروژه ظرف ۶ ماه آینده خواهیم بود.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مهر، سید مهدی احمدی پیش از ظهر جمعه در مراسم افتتاح از پروژه های عمرانی شهرداری نکا با اشاره به هزینه تمام شده پروژه های عمرانی حوزه سی متری بیان کرد: پروژه چهار راه نارنج باغ، سه راه پاسداران، بلوار آزادگان و همچنین پل بزرگ آزادگان (سی متری) با اعتبار بالغ بر ۱۴ میلیارد و ۷۳۸ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

وی افزود: در حوزه آزاد سازی و تملک تعداد ۳۶ پلاک با مساحت یک هکتار و ارزش ریالی ۷۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال عملیاتی شد.

شهردار نکا اضافه کرد: برآورد اولیه پیمان به مبلغ ۳۰ میلیارد و ۲۴۰ میلیارد تومان عقد قرار داد شد که در صورت وضعیت نهایی حدود چهل میلیارد ریال را شاهد بودیم که از این مقدار ۱۵ میلیارد ریال از محل موافقتنامه سازمان مدیریت و ۲۵ میلیارد دسگر از منابع شهرداری هزینه شد.

به گفته احمدی در حوزه جاده سازی و دفع آب های سطحی شامل تخریب ، خاکبرداری، زیر سازی ، روسازی و احداث کانال جمعا ۲۹ میلیارد ریال اعتبار هزینه شد.

این مسئول شهری با اشاره به آغاز فاز چهارم پروژه سی متری اظهار کرد: با توجه به اینکه شناسنامه املاک تهیه شد بلافاصله پس از افتتاح پل شاهد بازگشایی ادامه مسیر از مسجد ترک محله تا میدان امام حسین در فاز چهارم این پروژه ظرف ۶ ماه آینده خواهیم بود.

وی با بیان بهره برداری از مرکز معاینه فنی خودرو در نکا ادامه داد: مرکز معاینه فنی خودرو نکا با مشارکت بخش خصوصی آماده بهره برداری است لذا از هفته آینده تمامی شهروندان نکایی و شهرهای مجاور برای معاینه فنی خودرو به این جایگاه ها رجوع خواهند کرد.

شهردار نکا با تاکید بر کاهش ترافیک در سطح شهرستان نکا تصریح کرد: با احداث سومین پل ماشین رو بر روی نکا رود در منطقه چمازی نکا در صورت تحقق ترافیک شهرستان نکا تا ۱۰۰ سال آینده برطرف خواهد شد.

به گفته احمدی  آغاز ساماندهی پروژه  پارک جنگلی قرمرض و بهره برداری سایت کامل کارخانه آسفالت از جمله دو پروژه مهم شهرداری نکا خواهد بود که با قوت عملیاتی خواهد شد.

این مسئول به آغاز طرح ممیزی املاک و ابنیه اشاره و بیان کرد: پس از گذشت ۶ سال طرح ممیزی ابنیه و املاک آغاز خواهد شد لذا از تمامی شهروندان خواستاریم تمامی مشارکت لازم را با ماموران شهرداری بکار گیرند.

شهردار نکا در پایان از طرح تفکیک زباله از مبدا به عنوان دیگر پروژه های مهم در دست اقدام شهرداری یاد کرد که با توجه به اولویت پروژه ها رسیدگی و عملیاتی خواهد شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :