آخرین عناوین

شنبه 27 مرداد 1397-8:55 کد خبر:62497

جاده‌ای که به پارکینگ تبدیل شد!

قفل شدن جاده ساری ـ تاکام و بلاتکلیفی چندین ساعته مسافران

ترافیک جاده ساری ـ تاکام معضل دیروز و امروز مسافران نیست و هر روز بیشتر و بیشتر شده، هر مرحله‌ای عملیات اجرایی از سر گرفته شده و برای مدتی مسکوت می‌شود.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، معمولا عصر روزهای جمعه شاهد ترافیک سنگینی در محور ساری تاکام هستیم و این موضوع جدیدی نیست تنها تمهید پلیس راه در این زمینه بحث محدودیت‌های مقطعی است که باتوجه به وجود روستاهای زیاد در این مسیر برای مدت طولانی امکان‌پذیر نیست.

عصر روز گذشته نیز شاهد ترافیک بسیار سنگین خودروها بودیم اما اعمال محدودیت یک‌طرفه نیز نتوانست مشکل ترافیک را حل کند.

بعد از لغو محدودیت یک‌طرفه شاهد قفل شدن خودروها در این مسیر بودیم به‌طوری‌که شاهد متوقف شدن ۶ لاینه خودروها در این محور بودیم.

بحث چهاربانده شدن محور ساری تاکام هنوز در حد حرف باقی مانده و به مرحله عمل نرسیده است؛ ازسویی دیگر فصل تابستان است و مسافران بسیاری از این مسیر در حال تردد هستند و همچنین فصل کشاورزی است و کشاورزان در تکاپو برای برداشت محصولات خود هستند.

قفل شدن خودروها در این مسیر بسیار آزار دهنده بود به‌طوری‌که جاده برای دقایقی تبدیل به پارکینگ شد و رانندگان ترجیح دادند به‌جای نشستن از خودروهای خود پیاده شوند.

براساس این گزارش، ترافیک معضل دیروز و امروز مسافران نیست و هر روز بیشتر و بیشتر شده، هر مرحله‌ای عملیات اجرایی از سر گرفته شده و برای مدتی مسکوت می‌شود که لازم است در این زمینه تمهیدات جدی اندیشیده شود.

امروز صف ترافیک از محدوده هولار به ساری به حدی بود که برخی از مسافران از خودروها پیاده شده و در کنار خودروها مشغول آتش‌بازی بودند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :