آخرین عناوین

سه شنبه 30 مرداد 1397-10:16 کد خبر:62580

تغییر و تثبیت در هیأت رئیسه شوراهای سوادکوه و سوادکوه‌شمالی

تغییر رئیس شورای اسلامی شهر زیراب و تثبیت رؤسای شورای اسلامی شهر‌های شیر‌گاه، پل‌سفید و الاشت برای دومین سال پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی انجام‌ شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، انتخابات هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر به صورت سالانه برگزار می‌شود و رئیس، نائب‌رئیس و خزانه‌دار تعیین می‌شوند.

در چهار شهر شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی هم انتخابات سالانه برگزار شد که شاهد تثبیت یا تغییر در آن بودیم.

شورا‌های اسلامی شهر‌های شیر‌گاه، پل‌سفید، آلاشت و زیراب دارای 5 عضو است.

*شیرگاه

در شورای اسلامی شهر شیرگاه شاهد تثبیت هیأت رئیسه هستیم و مانند سال اول پنجمین دوره شورای اسلامی این شهر، احمد خانگلی به عنوان رییس، عارف جعفر‌نژاد به عنوان نائب رئیس و علی مصطفوی به عنوان خزانه دار در ترکیب دومین سال پنجمین دوره شورای اسلامی شهر شیرگاه تعیین شدند.

احمد‌علی خان‌گلی به عنوان رئیس، عارف جعفر‌نژاد به‌عنوان نائب رئیس و علی مصطفوی به عنوان منشی برای سال اول فعالیت هم معرفی شده ‌بودند.

کمال علی‌نژاد، احمد‌علی خان‌گلی، عارف جعفر‌نژاد، شاهپور سلیمانی و علی مصطفوی اعضای شورای اسلامی شهر شیرگاه را تشکیل می‌دهند.

*پل‌سفید

در شورای اسلامی شهر پل‌سفید هم رئیس شورا مانند سال اول در اختیار مهر‌علی قدیری قرار‌دارد ولی فرزاد درزی به عنوان نائب رئیس و فریدون پورمند به عنوان خزانه‌دار انتخاب شدند که نسبت به سال اول پنجمین دوره شورای اسلامی شهر پل‌سفید شاهد تثبیت ریاست شورا بودیم ولی فرزاد درزی که در سال اول به عنوان منشی تعیین شده بود به عنوان نائب رئیس و فریدون پورمند هم جایگزین داوود محسنی در نائب رئیسی شورای اسلامی پل‌سفید شد.

مهر‌علی قدیری، داوود محسنی، فرزاد درزی، ولی‌الله ستاوند و فریدون پورمند اعضای پنجمین دوره  شورای اسلامی شهر پل‌سفید هستند.

*زیراب

در هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر زیراب نیز 3 تغییر نسبت به سال اول فعالیت آن هستیم که علی سبحانی به عنوان رئیس دومین سال پنجمین دوره شورای اسلامی شهر زیراب و نرگس قهاری به عنوان نائب رئیس و محمد‌حسین بزرگی به عنوان منشی انتخاب شدند و این در حالی است که در سال اول فعالیت شورای اسلامی شهر زیراب، سعید قلی‌نژاد به عنوان رئیس شورا و احسان رضائی و نرگس قهاری به ترتیب به عنوان نائب رئیس و منشی  شورای اسلامی شهر زیراب فعالیت می‌کردند.

سعید قلی‌نژاد، احسان رضائی، نرگس قهاری، علی سبحانی و محمد‌حسین بزرگی اعضای شورای اسلامی شهر زیراب هستند.

*آلاشت

در هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر آلاشت هم تغییری انجام نشد و مانند سال اول فعالیت، سهراب نعمتی به عنوان رئیس و محمد‌حسین رشیدی به عنوان نائب رئیس و جمشید پهلوان به عنوان منشی معرفی شدند.

سهراب نعمتی، محمد‌حسین رشیدی، جمشید پهلوان، جمشید ابراهیم‌نژاد و اسفندیار قاسم‌پور اعضای شورای اسلامی شهر آلاشت را تشکیل می‌دهند.

*ابتدای شهریور‌ماه؛ زمان آغاز فعالیت هیأت رئیسه شورای جدید

با انجام انتخابات هیأت رئیسه شورا‌های اسلامی شهر‌های شیرگاه، زیراب، پل‌سفید و آلاشت شاهد آغاز به فعالیت هیئت رئیسه جدید از ابتدای شهریور‌ماه هستیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :