آخرین عناوین

سه شنبه 30 مرداد 1397-19:52 کد خبر:62596

اندرحکایت این روزهای شورای شهر آمل:

انتخابات هیات رئیسه شورای شهر آمل بازهم به اکثریت نرسید!/موبایل 5 عضو از دسترس خارج شد

دومین جلسه انتخابات هیات رئیسه شورای شهر آمل به دلیل عدم حضور 4 عضو شورا به اکثریت نرسید.‌


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از کاسپین24، دومین جلسه انتخابات هیات رئیسه شورای اسلامی شهر آمل به دلیل عدم حضور 4 عضو شورا به اکثریت نرسید و بازهم ناتمام ماند.

براساس این گزارش،انتخابات هیات رئیسه شورای شهر آمل که جلسه اول آن روز یکشنبه برگزار گردیده بود و به دلیل به اکثریت نرسیدن حاضرین برگزار نشد،دومین جلسه خود را نیز نتوانست به سرانجام برساند.

این درحالی است که بر اساس گزارش های رسیده 4 عضو غایب شورای شهر بر این باورند که 5 عضو حاضر در جلسات بدون هم نظری با دیگر اعضا اقدام به برگزاری جلسات خصوصی نموده و خودسرانه و در راستای خواسته های خود اقدام نمودند.

یک منبع آگاه در شورای شهر آمل،اظهار داشت:تیم 5 نفره بدون مشورت با دیگر اعضای شورا تصمیم گرفتند تا محمد محمدی رئیس شورا شود و فردوس قربانی دوباره کمیسیون ماده 100 را تصاحب کند.

وی تصریح کرد:ریاست شورا برای اینکه بتواند تعاملی بین همه اعضا ایجاد نماید اقدام به تعویق جلسه انتخابات نمود تا در فاصله 24 ساعته هر 9 عضو شورای شهر با یکدیگر تعامل و تصمیماتی در راستای منافع مردم بگیرند.

این منبع آگاه افزود:متاسفانه 5 عضو شورای شهر از روز یکشنبه تلفن های خود را از دسترس خارج نمودند و امکان دسترسی به این اعضا حتی برای مسئولین شهری هم وجود نداشت تا 9 عضو شورا به یک تصمیم نهایی برسند.

وی خاطرنشان کرد:آنچه که باید شهروندان فهیم آملی بدانند این است که 4 تن از اعضای غایب شورا خواهان این هستند تا در حضور مردم و رسانه ها هر 9 عضو شورا بنشینند و تصمیمات هیات رئیسه را بگیرند نه آنکه 5 عضو اقدام به تیم بندی کنند و همچون غنایم سمت ها را تقسیم کنند.

بر اساس گزارش های رسیده سومین جلسه انتخابات هیات رئیسه شورای اسلامی شهر آمل،قرار است روز شنبه هفته آینده برگزار گردد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :