آخرین عناوین

چهارشنبه 31 مرداد 1397-17:51 کد خبر:62602

سخنگوی اورژانس 115 مازندران اعلام کرد:

فوت 3 نفر بر اثر واژگونی خودرو در هراز و کلارآباد

سخنگوی اورژانس 115 دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: واژگونی دو خودرو امروز در محور هراز و شهر کلارآباد منجر به مرگ 3 سرنشین خودرو شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، ذکریا اشکپور اظهار کرد: در ساعت ۶:۳۳ دقیقه امروز ۳۱ شهریورماه حادثه واژگونی یک‌دستگاه سمند به مرکز پیام اورژانس آمل گزارش شد که بلافاصله تیم‌های اورژانس به محل حادثه واقع در روبه‌روی اکسین در جاده هراز به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه یک آقای ۴۰ ساله در دم جان باخت و چهار آقای دیگر مصدوم شدند که پس از انجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان ۱۷ شهریور آمل منتقل شدند.

*  واژگونی مرگبار خودروی لکسوس در کلارآباد

سخنگوی مرکز فوریت‌های پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: در ساعت ۲:۵۴ دقیقه بامداد امروز چهارشنبه ۳۱ مردادماه گزارش واژگونی یک‌دستگاه لکسوس در کلارآباد به مرکز پیام اورژانس غرب استان اعلام شد.

وی گفت: این حادثه در منطقه کلارآباد روبه‌روی شهرداری اتفاق افتاد و دو مرد در دم جان باختند و یک سرنشین مرد نیز مصدوم و توسط تیم اورژانس اعزامی، به بیمارستان طالقانی چالوس منتقل شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :