آخرین عناوین

چهارشنبه 14 شهريور 1397-16:42 کد خبر:62863

جانشین فرمانده انتظامی مازندران اعلام کرد:

دستگیری محتکر ۴ میلیارد ریالی لوازم خانگی در آمل

جانشین فرمانده انتظامی مازندران از کشف 40 میلیارد ریالی انواع لوازم خانگی احتکار شده از یک کارگاه تولید لوازم خانگی در شهرستان آمل خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس،حسن مفخمی‌شهرستانی اظهار داشت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و شناسایی محتکران کالا، ماموران پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک محتکر لوازم خانگی در شهرستان آمل شدند.

وی تصریح کرد:ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان پس از هماهنگی‌های قضائی با همکاری نمایندگان اداره صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از محل مورد نظر 523 قلم کالا شامل یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی و .. را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالاهای احتکار شده را بالغ بر 40 میلیارد ریال عنوان کردند، گفت: محل احتکار کالا پلمپ و متهم به احتکار کالا نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

مفخمی‌شهرستانی با اشاره به اینکه هدف احتکار ضربه به اقتصاد کشور، منفعت طلبی و سوءاستفاده از نیاز مصرف کنندگان ارزاق و سایر نیازمندی های عمومی است، از مردم خواست: در صورت شناسایی محتکران و عاملان ایجاد ناامنی در نظام اقتصادی جامعه، مراتب را به مراجع قضایی و انتظامی اطلاع دهند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :