آخرین عناوین

چهارشنبه 14 شهريور 1397-17:7 کد خبر:62864

دادستان مرکز مازندران اعلام کرد:

تمامی دادستان‌های مازندران با جدیت در مبارزه با احتکار ورود کنند

دادستان مرکز استان با بیان اینکه به تمامی دادستان‌های استان ابلاغ شده که با جدیت ورود کنند، گفت: به شدت با محتکران برخورد قانونی خواهیم کرد و مجازت‌های سنگینی در انتظار آنان است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از بلاغ،سیدیونس حسینی عالمی در خصوص اقدامات صورت گرفته در خصوص کشف و مبارزه با احتکار در استان اظهار داشت: دادستانی در خصوص مبارزه با احتکارکنندگان، اقدامات مناسب و تنگاتنگی با سازمان تعزیرات حکومتی در استان داشته است.

وی افزود: در این خصوص جلسه موثر و خوبی با رییس سازمان تعزیرات حکومتی استان انجام پذیرفته است.

دادستان مرکز استان مازندران تصریح کرد: با توجه به اینکه اختیار و تصمیم‌گیری در خصوص اموال مشکوفه در اختیار سازمان تعزیرات می‌باشد، دادستانی استان به دستور ویژه دادستان کل کشور در خصوص مبارزه با احتکارکنندگان و مفسدین اقتصادی دادستانی استان حمایت‌های ویژه‌ای در مورد کشف و کمک و همچنین ابلاغ دستورات قضایی  انجام داده است.

این مقام قضایی خاطرنشان کرد:طی نامه نگاری‌ها و تماس‌های صورت گرفته، در این خصوص به تمامی دادستان‌های شهرستان‌های استان ابلاغ شده است تا هر کجایی که نیاز به ورود دادستان‌های شهرستان درحمایت از همکاران‌مان در سازمان تعزیرات می‌باشد با جدیت ورود داشته و اقدامات قانونی و موثری در جهت مبارزه با احتکار کنندگان به عنوان مدعی‌العموم انجام گیرد.

حسینی عالمی خطاب به احتکارکنندگان هشدار داد:دادستانی استان همواره و در همه حال با جدیت با کسانی که اقدام به احتکار و یا اخلال در نظام اقتصادی کشور و استان داشته باشند به شدت برخورد قانونی خواهد کرد و مجازات‌های سنگینی نیز در انتظار مفسدین اقتصادی خواهد بود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :