آخرین عناوین

شنبه 17 شهريور 1397-10:35 کد خبر:62891

با انتقاد شدید امام جمعه محمود آباد از تعطیلی مجلس:

آقایان نماینده ؛ گذر پوست به دباغ خانه می رسد!

امام جمعه محمود آباد با انتقاد از تعطیلی مجلس گفت:نمایندگان محترم بدانند دیرزمانی نخواهد گذشت که دست نیاز به سوی مردم دراز خواهید کرد که مردم با ارزیابی عملکردتان خواهند گفت گذر پوست به دباغ خانه خواهد رسید.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از شمال نیوز،امام جمعه محمودآباد گفت: واقعا مردم از ما می‌پرسند مجلسی که در راس امور است و باید در دردهای جامعه کنار مردم باشد و با پیگیری‎های مجدانه به آلام و دردهای مردم تسکین دهند آیا این تعطیلی پاسخ محبت‌های مردم است.

براساس این گزارش، حجت‌الاسلام سیدداود موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: در مسائل داخلی اساسی‌ترین مسئله سامان یافتن مسائل اقتصادی در حوزه تولید و توزیع است و شرایط حاکم بر بازار روز به روز به افشار مختلف خصوصا به طبقات ضعیف و متوسط فشار وارد کرده و کمر آحاد جامعه از این نابسامانی‌ها خم شده است.

وی اضافه کرد: متولیان امور باید با سرعت و دقت بر شرایط مذکور مسلط شده و بزرگان قوای کشور اذعان می‌کنند بخش زیادی از مسائل فعلی ریشه در مسائل داخلی دارد چرا برای درمان این مسائل داخلی تصمیمات همه جانبه گرفته نمی‎شود.

موسوی یادآور شد: افسارگسیختگی در قیمت‌ها عرصه را برهمگان تنگ کرده و گویا سوداگران هیچ سیری نداشته و بصورت مرتب بر طبل افزایش قیمت‎ها کوبیده که امید است متولیان کشور خصوصا مسئولان عرصه اقتصادی سریعا به مداوای این درد و بیماری خطرناک پرداخته و بخشی از نگرانی‌ها و فشار این مردم را مداوا نمایند.

امام جمعه محمودآباد تاکید کرد: دوران گفتار درمانی تمام شده وقت آن رسیده که مسئولان با درک واقعی شرایط از زندگی معمولی و آبرومندانه این مردم دفاع کرده و با حضور در میان مردم و درک مشکلات آنان،نسبت به آرام کردن فضای اقتصادی اقدام و از هرج و مرج در حیات اقتصادی جامعه جلوگیری و با کنترل شرایط از تعبیر رویاهای دشمن در ایجاد موج ناامیدی و ناامنی در جامعه ممانعت و نسبت به رفع نگرانی‌های مردم اقدام و با اخلال گران در زندگی مردم برخورد جدی،اثرگذار و پشیمان کننده کرده و مدیران ضعیف و بی تدبیر را در رده‌های مختلف از تصدی امور مردم حذف کنند.

موسوی درباره تعطیلات تابستانی مجلس در این اوضاع کشور بیان کرد:در اوضاع نه چندان مناسب اقتصادی که مردم در مشکلات گرانی و بی نظمی اقتصادی تحت فشار بوده در خبرها آمده که پارلمان کشور به تعطیلی تابستانی رفته است و واقعا مردم از می‌پرسند مجلسی که در راس امور است و باید در دردهای جامعه کنار مردم باشد و با پیگیری‎های مجدانه به آلام و دردهای مردم تسکین دهند آیا این تعطیلی پاسخ محبت‌های مردم است.

وی افزود: در شرایط ویژه کشور، توقف عرصه نظارت و تعطیلی بیش از دو هفته‌ای مجلس شایسته شعار خدمتگذاری و وکالت از سوی مردم نیست، آیا طرح و لایحه دارای ضرورت برای مهار آشفتگی‌های اقتصادی کشور در نوبت رسیدگی نبوده که وکلای محترم به فوریت و الویت باید به آن می‌رسیدند؟

امام جمعه محمودآباد بیان کرد: واقعا صدای مردم توسط آقایان شنیده می‌شود،گرانی‌های سرسام آور لحظه‌ای و ساعتی در نیازهای اساسی و ضروری مردم نیاز به در میدان بودن عملیاتی و رسمی آقایان نداشته است؟ آیا تصویب مناطق آزاد و مناطق ویژه اقتصادی یا رد طرح دوفوریتی تامین تضمینی کالاهای اساسی همه اقدامات آقایان نماینده در این شرایط خطیر بوده است.

این مسئؤول یادآور شد: آقایان کجا باید برای مردم ایثار کنند، سروران گرامی که سه روز در هفته جلسه علنی دارند و بقیه روزها را هم حتما به پیگیری امور مردم در مرکز مشغولند و هفته‌ای هم در ماه سرکشی به حوزه انتخابیه دارند که این هفته‎ها هم محل بررسی دارد که چه مقدار بزرگواران بین مردم حاضر می‌شوند و آیا قدرت حضور چهره به چهره در بین مردم را دارند و واقعا می‌توانند پاسخگوی حداقل سوالات و مشکلات مردم باشند؟

موسوی در پایان گفت:در این میان حرف و حدیث‌ها زیاد است و بازار گفتار درمانی هم پررونق و آنچه که به آن کمتر توجه می‌شود سختی‌ها و تحمیل گرانی‌های غیر قابل وصف بر دوش مردم است،کجاست گوش شنوا ،نمایندگان محترم باید بدانند در برابر محکمه و وجدان و قضاوت مردم باید پاسخگو باشند و دیرزمانی نخواهد گذشت که دست نیاز به سوی مردم دراز خواهید کرد که مردم با ارزیابی عملکردتان خواهند گفت گذر پوست به دباغ خانه خواهد رسید.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :