آخرین عناوین

شنبه 17 شهريور 1397-14:41 کد خبر:62894

معاون هواشناسی مازندران عنوان کرد:

پیش‌بینی بارش‌های پراکنده در آسمان مازندران

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: انتظار داریم طی 2 روز آینده شاهد ابرناکی، وزش باد و بارش‌های پراکنده در آسمان استان باشیم.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس،احمد اسدی در شهرستان ساری، اظهار داشت: روز گذشته در ارتفاعات مازندران شاهد افزایش دما بودیم که بیشینه دما مربوط به کیاسر با 35 و ساری و کجور با 33 درجه و کمینه دما مربوط به بلده با 12 درجه سانتی‌گراد بوده است.

وی افزود: براساس نقشه‌های هواشناسی طی دو روز آینده با تقویت جریانات مرطوب شمالی و عبور امواج ناپایدار تراز میانی جو انتظار داریم در برخی ساعات به‌ویژه بعدازظهر شاهد ابرناکی آسمان، وزش باد و به‌ویژه در دامنه‌ها و کوهپایه‌ها  بارش‌های پراکنده باشیم.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه از روز دوشنبه انتظار داریم از ناپایداری آسمان مازندران کاسته شود، تصریح کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه آسمان مازندران به‌صورت صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود.

اسدی درباره وضعیت دمای هوای مازندران، یادآور شد: طی امروز و فردا باتوجه به افزایش دمای روز گذشته حداکثر دما کاهش نسبی پیدا کند.

وی در پایان گفت: دریای مازندران امروز به ‌صورت موج کوتاه پیش‌بینی می‌شود که شنا در محدوده طرح دریا با رعایت نکات ایمنی باشد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :