آخرین عناوین

شنبه 17 شهريور 1397-15:14 کد خبر:62895

معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران اعلام کرد:

19 شهریور؛ روز آغاز تحصیلی مدارس مازندران

معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران گفت: مدارس مازندران از روز ۱۹ شهریور در همه مقاطع ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه دوم، فنی و حرفه‌ای و کارودانش باز هستند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس،اسفندیار نظری اظهار داشت: در راستای استقرار نظام ۶ ـ ۳ ـ ۳ به‌ طور کامل در سال تحصیلی ۹۷-۹۸ و با توجه به آماده‌سازی فضای مدرسه از نظر تجهیزات و نیروی انسانی و کتب درسی، استان مازندران در راستای پروژه مهر مبادرت به بازگشایی مدارس کرده است.

وی افزود: مدارس در روز ۱۹ شهریورماه در همه مقاطع ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه دوم، فنی و حرفه‌ای و کارودانش مدارس باز هستند.

معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد: در این روز دانش‌آموزان ابتدایی پایه اول، پایه هفتم متوسطه اول و پایه دهم متوسطه دوم جهت آشنایی با فضای جدید آموزشی، دریافت کتب درسی و برنامه هفتگی حضور پیدا خواهند کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: معلمان نیز در جلسه شورای دبیران شرکت و برنامه هفتگی و سالانه را دریافت و در روز اول مهرماه روز یکشنبه در مدارس با برنامه حضور پیدا می‌کنند.

نظری شعار پروژه مهر را مدرسه‌ محوری، مهارت‌محوری و توسعه مشارکت دانست و بیان کرد: در سال تحصیلی جدید مدیران نقش اول را در آمادگی مدارس دارند.

معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه اول مهر مصادف با سیزدهم محرم است، عنوان کرد: در اول مهر با سه رویداد مهم و بزرگ آئین نکوداشت ماه محرم، هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس هستیم و خانواده‌ها و دانش‌آموزان بدون دغدغه در مدرسه حضور پیدا می‌کنند.

دبیر پروژه مهر استان مازندران گفت: کتب درسی دانش آموزان پایه اول تا ششم دوره کارودانش و فنی و حرفه‌ای از طریق آموزش و پرورش در حال توزیع است و توزیع کتاب‌های پایه هفتم، هشتم و نهم متوسطه و پایه دهم، یازدهم و دوازدهم متوسطه نظری در کتابفروشی‌های معتبر انجام می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: برای معلمان دروس جدید کلاس دوازدهم کلاس توجیهی و ضمن خدمت تشکیل می‌شود تا معلمان با آمادگی کامل در سر کلاس حضور پیدا کنند.

براساس این گزارش، مازندران ۴ هزار مدرسه و بیش از ۵۳۰ هزار دانش‌آموز دارد که اول مهر در مدارس استان حضور پیدا می‌کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :