آخرین عناوین

شنبه 24 شهريور 1397-19:6 کد خبر:63046

در سی امین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت:

تبدیل جلسه شورا به نشست خبری/خاطره بد دولت برای مردم شهر ساری

جلسه شورای شهر ساری به علت عدم هماهنگی بین اعضای شورای شهر تبدیل به نشست خبری شد.


به گزارش خزرتیترخبر، جلسه شورای شهر ساری که قرار بود طبق اعلام قبلی راس ساعت 16 برگزار شود به علت عدم هماهنگی بین اعضای شورای شهر تبدیل به نشست خبری زلیکانی شده است.

براساس این گزارش، حدود ساعت 15و45 دقیقه به رسانه ها اعلام شد که جلسه شورای شهر لغو و برگزار نمی گردد اما علی اکبر زلیکانی که در ساختمان شورا حضور داشت، اعلام کرد به علت حضور رسانه ها حاضر به نشست خبری با خبرنگارهای حاضر در جلسه می باشد.

اما بعد از چند دقیقه مجددا روابط عمومی شورا اعلام نمود که اعضای غایب شورا اعلام کرده اند راس ساعت در جلسه حضور خواهند یافت و خبرنگاران علارغم این ناهماهنگی ها باز هم در ساختمان شورا ماندند، اما متاسفانه اعضای شورا بازهم نتوانستند علارغم وعده قبلی راس ساعت 16 در جلسه حضور یابند.

زلیکانی نایب رئیس شورای شهر ساری که در اکثر مواقع و روزها به عنوان سپر بلای اعضای شورای شهر وظایف آنها را به عهده می گیرد این بار نیز با رسانه ها نشست خبری برگزار کرد و به سوالات خبرنگاران رسانه های مختلف در حدود وظایف خود و اطلاعاتی که داشت پاسخ داد.

در حدود ساعت 18 و پس از پایان نشست خبری زلیکانی اعضای دیگر شورا در سالن جلسات حضور یافته و سعی نمودند تا با خوش و بش با رسانه ها ناهماهنگی پیش آمده را به نحوی جبران نمایند.

اهم مطالب بیان شده زلیکانی

*به عنوان عضو شورای شهر ساری و یک کارشناس عمرانی اعلام می نمایم که کارخانه زباله سوز ساری تا پایان سال 1398 نیز به بهره برداری نخواهد رسید، که علت آن کم کاری پیمانکار بوده عدم حمایت مسئولین و دستگاه های مربوطه می باشد.

*شهرداری به پیمانکار کارخانه زباله سوز مدت محدودی فرصت داده تا هر چه سریعتر براساس برنامه پیش بینی شده پروژه زباله سوز را انجام دهد در غیر اینصورت چاره ای  به جز تغییر پیمانکار پروژه نخواهد داشت.

*سازمان پسماند با مدیریت جدید فعالیت معمولی داشته و موفقیت خاصی نداشته است.

*به معاون اداری مالی شهرداری ساری برای آخرین بار اعلام می دارم تا مطالبات رسانه ها را پرداخت نماید درغیراینصورت مجبور به برخورد به روش های دیگر خواهم بود.

*جای تاسف دارد که اعلام نمایم پروژه خیابان قارن ساری که به وسیله ویدئو کنفرانس توسط رئیس جمهور افتتاح شد به علت برخی تنگ نظری ها و حسادت ها و دشمنی با ساروی ها علارغم اختصاص بودجه لغو و حذف گردید و این موضوع بدترین خاطره را برای مردم ساری از این دولت به جای گذاشت، چراکه نشان داد حتی دستور شخص رئیس جمهور قابل لغو و نقض به دستور نیروهای زیر مجموعه ایشان به بهانه عدم کارشناسی می باشد و جالب تر آنکه هر پروژه ابتدا باید مورد کارشناسی قرار گیرد و پروژه خیابان قارن ساری در ابتدا مورد کارشناسی قرار گرفته بود و موافقت تمام کمیسیون ها را دریافت کرده  بود اما به علت فوق الذکر حذف شد که جای تاسف دارد .

*اینجانب زلیکانی حمایت تمام و کمال خود را از رسانه های پارلمان های شخصی اعلام داشته و اعتراف می نمایم که حضور رسانه ها در جلسات شورا تاثیری ویژه و خاص در پیشرفت فعالیت شورای شهر ساری و اعضای آن داشته و دارد.

*زلیکانی در مورد برخورد با فساد اداری اعلام نمود که دادستان مرکز استان از نیروهای بسیار خوب بوده و ما اعضای شورای شهر ساری حمایت همه جانبه خود را از دادستان مرکز استان جهت مبارزه با هرگونه فساد به خصوص در شهرداری ساری اعلام می داریم.

*زلیکانی با اعلام اینکه فعالیت مهدی عبوری شهردارساری، بسیار خاص و به صورت جهادی می باشد، اصرار داشت با توجه به وحدت و همدلی بین اعضای شورا حمایت همه جانبه از شهردار صورت گرفته و همچنان ادامه خواهد داشت. 

** زلیکانی عدم حضور به موقع اعضای شورا در جلسه امروز را حضور آنها در مسائل عزاداری اعلام کرد.

**زلیکانی اعلام کرد،شهردار هم از روند احداث کارخانه زباله سوز ناراضی می باشد.

**زلیکانی در این جلسه  پیامکی را که حاوی نارضایتی وی از روند احداث کارخانه زباله سوز بوده است و به شهردار ساری نموده و همچنین پاسخ شهردار ساری را به زلیکانی با محتوای این که به زودی وضعیت نهایی کارخانه زباله سوز مشخص خواهد شد به رسانه ها نشان داده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :