آخرین عناوین

يکشنبه 25 شهريور 1397-12:2 کد خبر:63066

انتقاد نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس:

نوشهر در ساعات غیراداری شهر مرده است

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت با انتقاد از خرید املاک مرکز شهر توسط بانک ها گفت: شهر در ساعات غیراداری به شهر مرده تبدیل می شود.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مهر، قاسم احمدی پیش ازظهر یکشنبه در مراسم معارفه شهردار نوشهر با بیان اینکه شهرداری ها نباید متکی به درآمد ماده ۱۰۰ باشند گفت: باید منابع جدیدی که آسیب زا نباشد تعریف کرد.

وی با بیان اینکه بیشتر مناطق شهر را بانک ها تصرف و خریداری کرده است و این مراکز در ساعت غیراداری تعطیل است افزود: تعطیلی سبب می شود تا شهر حالت مرده و رکود به خود گیرد.

وی پارکینگ را نیاز اساسی شهر نوشهر بیان کرد و افزود: شهرداری و شورا باید نگاه به ۵۰ سال آینده داشته باشند و مسئله ترافیک را مدنظر قرار دهند.

احمدی، تعامل شهردار و شورا با دستگاه های مختلف را امری مهم برشمرد و گفت: شورای شهر و شهرداری جای سیاسی کاری نیست و برای پیشبرد اهداف اقتصادی، عمرانی، فرهنگی، بهداشتی و غیره باید تلاش کنند.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس با اشاره به شرایط سخت اقتصادی تصریح کرد: توطئه دشمنان به لطف حق خنثی می شود و ما باید در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آمادگی لازم برای تبیین دستاوردهای انقلاب داشته باشیم زیرا نظام اسلامی خدمات زیادی انجام داده است. 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :