آخرین عناوین

پنجشنبه 12 مهر 1397-12:3 کد خبر:63347

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران اعلام کرد:

تصادفات جاده ای در مازندران ۱۳ درصد کاهش یافت

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به ارتقا فرهنگ ترافیک در جامعه، گفت: امسال تصادفات جاده ای در مازندران ۱۳ درصد کاهش یافت.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس،علیرضا باقری در جمع اصحاب رسانه استان، اظهار داشت: رسانه‌ها نقشی بدیل در فعالیت‌های اجتماعی دارند و در ابعاد گوناگون رسانه‌های دیداری و شنیداری نگرش جدید و دستاوردهای جدیدی را ایجاد کرده اند.

وی با اشاره به رشد فزآینده فناوری اطلاعات در هزاره سوم، خاطرنشان کرد:در بعد تخصصی شاهد هستیم حالت ایستایی در رسانه وجود ندارد و پویایی رسانه‌ها را شاهد هستیم.

باقری با اشاره به تشکیل هیئت‌های اندیشه ورز و علمی و افزایش دانش رسانه ای، تصریح کرد: با تولید کرسی‌های هم اندیشی در بعد تخصصی رسانه‌ها نگرش و تحول جدید ایجاد کردند،رسانه‌ها فارغ از زمان خاص در هر زمان، شب و روز را نمی شناسند و در حوزه مکانی فرامکانی کار می‌کنند.

وی بیان کرد:در گستره جغرافیای کشور حمایت رسانه‌ها را داریم و انتقال درست پیام در ساخت فرهنگ عمومی جامعه تاثیرگذار است،تعییر رویکرد جامعه هدف مشترک انتظامی و رسانه به شمار می آید.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی مازندران تصریح کرد: اگر رسانه‌ها به کمک دستگاه های امنیتی نمی آمدند شاهد رشد نبودیم،حس امنیت از امنیت عمومی مهم تر است

باقری ادامه داد:مخاطب شناسی از موصوعات مهم است تا در حوزه اقتصادی، معیشت و فرهنگ با شناخت مخاطب به وظایف خود عمل کنند،بهره‌گیری از زمان،گفتمان‌سازی و تولید گفتمان جدید در برقراری امنیت ضروری است.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه منیت اقتصادی جامعه از ابتدای سال 97 برنامه‌ریزی شده است، گفت: تامین امنیت اقتصادی رسانه مطالبه مردم بوده و در این راستا به همیاری رسانه ای نیاز است.

باقری تصریح کرد:در عبور و مرور مردم ایجاد امنیت ترافیکی برای شهروندان و کاهش 13 درصدی تصادفات در سالجاری رخ داده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :