آخرین عناوین

پنجشنبه 12 مهر 1397-18:34 کد خبر:63352

معاون فرماندهی انتظامی مازندران اعلام کرد:

کشف 98 میلیارد ریال کالاهای احتکار شده در مازندران

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: در 6 ماه اخیر بیش از 10 مورد احتکار به ارزش 98 میلیارد ریال و 250 میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شده است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، علیرضا باقری در نشستی خبری که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار کرد: رسانه‌ها نقش بی‌بدیلی در همه عرصه‌های اجتماعی دارند، در گذشته استفاده از فن‌آوری‌ها به صورت آنالوگ بوده و امروزه از فن‌آوری‌های نوین در این عرصه استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز رسانه‌ها می‌توانند در همه عرصه‌ها کمک‌کننده باشند، افزود: به کمک رسانه توانستیم امنیت قابل قبولی را در جامعه ایجاد کنیم، مهم‌ترین بحث در جامعه افزایش احساس امنیت بوده که از آرامش عمومی بالاتر است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران به وظیفه مهم پلیس در ارتباط با مخاطب‌شناسی سلایق و علایق، معیشت مردم با شناخت دقیق مخاطب اشاره کرد و افزود: بحث گفتمان‌سازی یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که رسانه‌ها می‌توانند در برقراری نظم و امنیت کمک کنند.

این مسئول تامین امنیت اقتصادی جامعه را یکی از مسائل مهم برشمرد و گفت: برنامه‌های مهم از ابتدای سال‌جاری امنیت ترافیکی بوده که با کاهش 12 درصدی در سال جاری نسبت به سال گذشته روبه رو بوده است.

باقری برخورد با ناامن کنندگان آرامش عمومی و امنیت اقتصادی از دیگر برنامه‌ها عنوان و بیان کرد:در 6 ماه اخیر بیش از 10 مورد احتکار به ارزش 98 میلیارد ریال و 250 میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شده است.

وی با اشاره به اینکه مردم ما مهم‌ترین مؤلفه اقتدار هستند، یادآور شد: حضور در نماز جمعه در مرکز مازندران، ارائه خدمات رایگان مشاوره و مددکاری چادرهای پیش‌بینی شده در کنار مصلاها و ویزیت رایگان در حوزه بهداری از برنامه‌های اولین روز هفته نیروی انتظامی است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران با بیان اینکه بازدید از توانمندی‌های پلیس توسط دانش‌آموزان از برنامه‌های روز دوم است، خاطرنشان کرد: آموزش همگانی به مردم در حوزه پیشگیری و بحث تهدیدات فضای مجازی از فعالیت‌های روز سوم این هفته است.

این مسئول ادامه داد: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مازندران، معرفی سامانه 197، حضور روسای کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها در مدارس، برنامه‌های روز چهارم، نمایشگاه مجازی تبیین و تفهیم آسیب‌های اجتماعی در جهت ارتقای حجاب اسلامی، کلاس بصیرت‌افزایی نیروی انتظامی، نشست علمی با نخبگان علمی و فرهنگ و تجلیل از فعالان آموزش همگانی نیز در پنجمین روز از هفته نیروی انتظامی انجام می‌شود.

باقری حضور در گلزار شهدا و عطرافشانی و غبارروبی را از برنامه‌های آخرین روز این هفته عنوان کرد و گفت: ورزش صبحگاهی، برگزاری صبحگاه مشترک، و ... برنامه‌هایی است که در هفته نیروی انتظامی برگزار می‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :