آخرین عناوین

يکشنبه 29 مهر 1397-16:31 کد خبر:63641

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی مازندران خبر داد:

توقیف خودرو حامل تریاک در محور هراز/کشف 23 کیلوگرم تریاک در محور هراز

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی مازندران از توقیف یک دستگاه خودرو سواری و کشف بیش از 23 کیلو گرم تریاک در محور هرازخبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، علیرضا ثقفی ‌از توقیف یک دستگاه خودرو سواری و کشف بیش از 23 کیلو گرم تریاک در محور هراز خبر داد و اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر ورود موادمخدر از استان‌های همجوار به داخل استان مازندران از سوی افرادی با یک دستگاه خودرو سواری، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی و شناسایی متهمان به قاچاق مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان آمل در عملیاتی مشترک خودروی متهمان را در محور هراز شناسایی کردند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان مازندران گفت: ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه خودروی متهمان را توقیف کردند و در بازرسی از این خودرو بیش از 23 کیلوگرم تریاک کشف کنند.

ثقفی با اشاره به دستگیری متهمان به قاچاق موادمخدر از تشکیل پرونده برای متهمان و تحویل آنان به مرجع قضایی خبر داد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان مازندران با هشدار به مجرمان و قاچاقچیان موادمخدر،گفت: قاچاق موادمخدر و برخورد با خرده فروشان و قاچاق‌چیان موادمخدر یکی از برنامه‌های مهم پلیس در سال جاری است و تا ریشه‌کن شدن این پدیده شوم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :