آخرین عناوین

سه شنبه 1 آبان 1397-9:2 کد خبر:63668

خرج که از کیسه مهمان بود،حاتم طایی شدن آسان بود:

دورهمی 5 میلیاردی اعضای شوا برای یک پروژه‌ در ساری!/آیا فرماندار با اعضای شورا همراه می‌شود؟

در حالی که تقاطع غیر همسطح شهید علمدار ساری به پیشرفت 76 درصدی رسیده است، ناگهان اعلام شده که به دلیل سست بودن محل اجرای پروژه نیاز به تخصیص اعتبار پنج میلیارد تومانی است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از بلاغ، تقاطع غیر همسطح شهید علمدار ساری قرار بود طی 100 روز به بهره‌برداری برسد.

در زمانی که این پروژه به پیشرفت 76 درصدی رسیده است، ناگهان اعلام شده که به دلیل سست بودن محل اجرای پروژه و نیاز به شمع کوبی نیاز به افزایش و تخصیص اعتبار پنج میلیارد تومانی است.

اعضای شورای شهر ساری هم یک دورهمی کوچکی برگزار کرده و موافقت کردند که این رقم در اختیار پیمانکار قرار گیرد.

اینکه اعضای شورا به راحتی از جیب مردم و بدون بررسی دقیق و تنها با یک حساب سرانگشتی 5 میلیارد تومان پول را به حساب پیمانکار واریز می‌کنند، واقعا جای بحث دارد.

طاهری معاون اداری و مالی شهرداری ساری میزان اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه را تاکنون 15 میلیارد تومان اعلام کرده است.

در روزهای گذشته رئیس سازمان برنامه و بودجه مازندران از اختصاص اعتبار 7 میلیارد تومانی برای اجرای پروژه شهید علمدار ساری خبر داده است.

مفید غلامی‌راد میزان اعتبار تخصیص یافته را حدود 3.5 میلیارد تومان اعلام کرده است.

یکی از اصول اساسی در اجرای پروژه‌های عمرانی بررسی میدانی و برآورد دقیق هزینه‌ها است، در یک اقدام کاملا عجیب و غریب پیمانکار طرح در حالی که مردم منتظر افتتاح پروژه بر اساس قول 100 روزه پیمانکار طرح درخواست 5 میلیارد تومان افزایش اعتبار می‌کند و اعضای شورا با به‌ به و چه‌چه و در یک دورهمی جمع جور موافقت خود را با پرداخت این اعتبار اعلام می‌کنند.

تصمیم گیرنده نهایی برای پرداخت این اعتبار فرمانداری ساری است که قرار است این موضوع در کمیته انطباق مورد بررسی قرار گیرد، آیا رضایی فرماندار ساری هم با اعضای شورا همراه می‌شود و اعتبار درخواستی را در اختیار شورا قرار می‌دهد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :