آخرین عناوین

سه شنبه 1 آبان 1397-11:4 کد خبر:63671

انتقاد رئیس کانون نابینایان سوادکوه‌ شمالی :

مزاحمت‌ سد‌معبر‌ها برای نابینایان در سوادکوه‌ شمالی

رئیس کانون نابینایان و کم‌بینایان شهرستان سوادکوه ‌شمالی از مزاحمت‌های سد‌معبر‌ها برای نابینایان سوادکوه‌ شمالی انتقاد کرد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس،امین فرزادیان با اشاره به اینکه 23 مهر‌ماه به عنوان روز نابینایان و کم‌بینایان به عنوان آغازی برای ما است، گفت: امیدوارم با کمک مدیران و مردم به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه عقد قرار‌داد با درمانگاه امیر شیرگاه برای ویزیت و درمان رایگان برای نابینایان و کم‌بینایان، قرار‌داد با آزمایشگاه پزشکی تا سقف صد هزار تومان با معرفی‌نامه ما، قرارداد با اداره ورزش و جوانان برای استفاده رایگان از سالن‌های ورزشی و برگزاری اردوهای تفریحی استانی و شهرستانی بخشی از برنامه‌های ما در طول سال اخیر بود.

رئیس کانون نابینایان و کم‌بینایان شهرستان سوادکوه‌شمالی با اشاره به اینکه مناسب‌سازی لازم برای پارک‌ها برای استفاده معلولان در سوادکوه‌شمالی انجام نشد که خواستار مناسب سازی آن هستیم، خاطر‌نشان کرد: از فرمانداری و شهرداری قول‌های زبانی داشتیم و انتظار همکاری عملی بیشتری داریم و از ادارات بهزیستی آموزش و پرورش و ورزش و جوانان تشکر می‌کنم.

فرزادیان خواستار عملی‌شدن قول‌های مدیران در رابطه با نابینایان و کم‌بینایان شد و اظهار‌کرد: فرهنگ‌سازی لازم برای نوع رفتار مردم با معلولان و جمع‌آوری سد‌معابر در سطح شهر که برای تردد ما مزاحمت ایجاد می‌کند، از انتظارات است.

وی از راه‌اندازی هیأت ورزشی نابینایان و کم‌بینایان در سوادکوه‌شمالی خبر داد و گفت: هیأت ورزشی نابینایان و کم‌بینایان در شهرستان سوادکوه‌شمالی راه‌اندازی شد ولی برای برگزاری مسابقات، درگیر مسایل مالی هستیم و با حمایت مالی، هیأت ورزشی ما ظرفیت دارد تا مانند کانون فعال‌تر باشد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :