آخرین عناوین

چهارشنبه 2 آبان 1397-10:22 کد خبر:63687

در جلسه امروز فرمانداری نور مطرح شد:

گلایه فرماندار نور از ادارات کل

فرماندار شهرستان نور گفت: ادارات کل استان باید با فرمانداری‌ها هماهنگ باشند و نظرات دستگاه‌های شهرستان را بخواهند ولی بعضی اوقات بی‌اطلاع هستند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، علی  شادمان صبح امروز در جلسه توانمندسازی، انسجام سازمانی و مشارکت دست‌اندرکاران در اجرای پروژه‌های آبخیزداری و منابع طبیعی که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: حوزه آبخیزداری، حوزه مهم و تأثیرگذار در محیط زیست و زندگی همه موجودات به‌ویژه بشر بوده و امروز به‌ دلیل خشکسالی و آسیب به منابع به‌ویژه آب‌های زیرزمینی مهم‌تر شد و باید برنامه‌های نگهداشت آب در سفره‌های زیرزمینی جدی‌تر شود و مراقب بود تا آب‌های در سطح نیز آسیب نبیند.

وی افزود:نظرات اعضا و دست‌اندرکاران مقاله‌وار و گزارشی نباشد بلکه عالمانه نظر بدهند تا تصمیمات به‌گونه‌ای باشد که در جلسه آینده هر اندازه از آن عملی شد، بتوان گزارش کاملی ارائه کرد.

فرماندار شهرستان نور با بیان اینکه فرمانداری‌ها به‌عنوان ناظر باید بر حسن اجرای کار در پروژه‌ها نظارت کنند، تصریح کرد: ادارات کل استان باید با فرمانداری‌ها هماهنگ باشند و نظرات دستگاه‌های شهرستان را بخواهند ولی بعضی اوقات بی‌اطلاع هستند.

این مسئول با تأکید بر اینکه افکار عمومی باید در جلوگیری از تخلفات ورود جدی داشته باشند، آماده کردن افکار عمومی، نهادها و دستگاه‌ها را ضروری دانست و افزود: قطع درخت باید در افکار عمومی آنقدر زشت تلقی شود که مردم خود دخالت جدی در جلوگیری از قطع درخت و تخریب جنگل داشته باشند.

شادمان با انتقاد از نداشتن نقش تعیین‌کننده شهرستان در توزیع اعتبارات حوزه آبخیزداری اظهار کرد: برای بهینه شدن توزیع اعتبارات نظر دستگاه‌های مرتبط در شهرستان و فرمانداری گرفته شود.

وی در پایان با تأکید بر تعیین اولویت اجرای پروژه‌ها در شهرستان گفت: مطالعات و اجرای پروژه‌های بعدی با مشارکت دستگاه‌های دست‌اندرکاران شهرستان و نظر فرمانداری باشد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :