آخرین عناوین

چهارشنبه 2 آبان 1397-10:22 کد خبر:63688

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران:

اعتراف به اشتباهات داوری به درد نساجی و هوادارانش نمی‌خورد

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت: اعتراف به اشتباهات داوری حالا فایده‌ای ندارد و صد تا از این حرف‌ها و اعترافات یک امتیاز هم برای نساجی مازندران و هوادارانش نمی‌شود.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، تیم فوتبال نساجی مازندران باوجود شایستگی‌هایش در لیگ‌برترهنوز نتوانسته جایگاه خوبی در جدول لیگ به خود اختصاص دهد و اشتباهات داوری یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار در این امر بوده است.

هفته گذشته و در حالی که بازی در وقت‌های اضافه دوم به تساوی کشیده شده بود، داور مسابقه پنالتی نادرستی برای سپاهانی‌ها گرفت تا تیر خلاص را به پیکر تازه لیگ‌برتری شده نساجی وارد کند.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران با بیان اینکه فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال پس از چند روز سکوت بالاخره در مصاحبه‌ای اعتراف کرد که پنالتی اعلام شده به سود سپاهان اصفهان در بازی با نساجی مازندران اشتباه و نادرست بوده است، اظهار کرد: این اعتراف حالا فایده‌ای ندارد و  صد تا از این حرف‌ها و اعترافات یک امتیاز هم برای نساجی مازندران و هوادارانش نمی‌شود.

علی امیری افزود: حتی اگر ۱۰ هفته هم کوپال ناظمی داور مسابقه را محروم کنند برای ما هیچ سودی ندارد چراکه مشابه همین اشتباهات در ۹ هفته گذشته رخ داده است.

وی تصریح کرد: به گواه تمام کارشناسان داوری در طول ۹ هفته گذشته انواع و اقسام اشتباهات داوری علیه نساجی مازندران رخ داده و حالا تازه آقای اصفهانیان یادش افتاده اعتراف کند؟!

چرا آن روزی که گل‌های سالم نساجی در دیدار با تیم‌های پارس جنوبی و سایپا با اشتباه مسلم داوران مردود اعلام شد اصفهانیان حرفی نزد؟

امیری با بیان اینکه آقایان نمی‌دانند یا خودشان را به آن راه می‌زنند که همین امتیازات دود شده و بر باد رفته ناشی از اشتباهات داوران می‌تواند سرنوشت تیم‌های برای سقوط و بقا یا حتی قهرمانی را تعیین کند، اظهار کرد: این اعترافات به درد نساجی و هواداران مظلومش نمی‌خورد.

وی خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: چرا از نیروهای تازه نفس و با انگیزه مثل هدایت ممبینی که هم جوان‌تر و هم با انگیزه‌تر از اصفهانیان است در کمیته داوران استفاده نمی‌کنید؟

چرا تلاش نمی‌کنید با استفاده از مدیران مجرب و تحصیل‌کرده عدالت در فوتبال حاکم شده و اسباب دلسردی باشگاه‌های خصوصی و مالکان آن فراهم نشود؟

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران در پایان گفت: همین جا هم اعلام می‌کنم اسناد و مدارک لازم برای اثبات مظلومیت نساجی را در اختیار داشته و حاضرم در کمیته انضباطی آن را ارائه بدهم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :