آخرین عناوین

شنبه 19 آبان 1397-16:47 کد خبر:63937

فرمانده انتظامی بابلسر خبر داد:

باند کلاهبرداری در بابلسر متلاشی شد

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از انهدام باند کلاهبرداری یک میلیارد ریالی با فقره کلاهبرداری در این شهرستان خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، عبدالله رضوانی اظهار داشت: در پی مراجعه متصدیان چندین فروشگاه عمده تجهیزات ساختمانی به مراجع قضائی و انتظامی، مبنی بر این که افرادی به بهانه ساخت پروژه های دولتی و خرید لوازم و تجهیزات ساختمانی به صورت عمده ،با پرداخت چک های جعلی از آنان کلاهبرداری کرده اند، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی ، کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه متهمان را شناسایی کردند.

رضوانی خاطر نشان کرد: با تشکیل تیم های عملیاتی، ماموران اعضای این باند را که به بهانه مشارکت در ساخت پروژه های دولتی و ... از مالباختگان کلاهبرداری کرده بودند، در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

وی در ادامه اظهار داشت: متهمان تاکنون در مجموع به کلاهبرداری یک میلیارد ریالی از شهروندان با پرداخت چک های جعلی اقرار کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر در خاتمه با بیان اینکه کلاهبرداران و افراد فرصت طلب معمولا با ظاهری فریبنده، آراسته و با قدرت بیان فوق العاده طعمه های خود را انتخاب می کنند به مردم و متصدیان شرکت ها و موسسات تجاری و تولیدی توصیه کرد: برای پیشگیری از سوء استفاده افراد فرصت طلب و سودجو ،از اعتماد به افراد ناشناس خودداری کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :