آخرین عناوین

شنبه 26 آبان 1397-19:17 کد خبر:64112

مسئولان دامپزشکی پاسخگو باشند:

باز هم بیماری ماکیان باز هم روستای کروا بازهم لاپوشانی توسط دامپزشکی قائم شهر‼

جناب مدیرکل دامپزشکی مازندران و جناب فرماندار قائمشهر، چطور یک اداره که خود کوتاهی در انجام وظایف ذاتی نموده می تواند مدعی حافظ و سلامت امنیت غذایی باشد؟


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مرجع خبری قائم شهر، طی تماس های مکرر مرغداران در خصوص کوتاهی اداره دامپزشکی در رعایت اصول قرنطینه و پیشگیری اعشاء بیماری متاسفانه طی بررسی بعمل آمده و تحقیقات انجام شده اداره دامپزشکی فقط در معدوم سازی اقدام نموده و هیچگونه اقدام موثر و مفید در قرنطینه و پیشگیری شیوع بیماری اقدامی انجام نداده است

در این موارد دامپزشکی باید کارهای از قبیل ضدعفونی خودروهای عملیاتی موجود در منطقه آلوده و ضدعفونی محوطه اداره خود و قرنطینه منطقه را انجام دهد که متاسفانه این اتفاق صورت نگرفت و با همان خودرو و بدون رعایت قرنطینه و ضدعفونی به راه خود ادامه داده و بیماری را منتقل می نماید.

جناب مدیرکل دامپزشکی مازندران و جناب فرماندار، چطور یک اداره که خود کوتاهی در انجام وظایف ذاتی نموده می تواند مدعی حافظ و سلامت امنیت غذایی شهرستان باشد؟

آیا رئیس اداره دامپزشکی قائمشهر این اصول اولیه را نمیداند؟

 آیا این اتفاق برای اولین بار بوده در این شهرستان اتفاق افتاده که در اجرای ضوابط اداره خود با کوتاهی و نقص انجام شد؟

پرورش دهندگان این صنعت ضمن گلایه از این اقدام ناشیانه اداره جهت پرورش خود دچار استرس و سردرگمی شدند که متولی این صنعت خود بی توجه هست و باعث امکان افزایش شیوع این بیماری در شهرستان قائم شهر می انجامد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :