آخرین عناوین

شنبه 26 آبان 1397-22:24 کد خبر:64114

پس از لغو سه جلسه متوالی برگزار می‌شود:

چهارمین جلسه شورای شهر نکا برای تعیین استعفای شهردار/ یک شهر معطل 3 نفر

پس از لغو سه جلسه متوالی با غیبت سه عضو شورای اسلامی شهر نکا، این بار قرار است جلسه دیگری به شرط حضور اعضای غایب در جلسات گذشته فردا برای تعیین وضعیت استعفای شهردار برگزار شود.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از بلاغ، شورای اسلامی شهر نکا که پس از دریافت و ثبت استعفای شهردار با فراز و نشیب‌های فراوانی همراه بوده و در تشکیل جلسه نهایی برای تعیین وضعیت استعفای شهردار تا کنون ناکام مانده در نظر دارد جلسه دیگری را در فردا یکشنبه 27 آبان برگزار کند.

برای تشکیل این جلسه که قرار است با حضور همه اعضای شورا و شهردار نکا برای ارائه پاسخ به سوالات اعضای شورا تشکیل شود از همه اصحاب رسانه و خبرنگاران نیز برای پوشش نشست و اطلاع‌رسانی آن به مردم دعوت به عمل آمده است.

این در شرایطی است که شنیده‌ها از حضور چند تن از اعضای شورای شهر و شهرداری نکا در وزارت کشور در روزهای اخیر حکایت دارد که صرف نظر از دلایل چنین سفری از سوی این افراد، به نظر می‌رسد این جلسه با حضور حداکثری اعضای شورا در روز یکشنبه تشکیل شود.

برهمین اساس در صورت روی ندادن اتفاق خاص و غیرمتربه‌ای، جلسه فردا یکشنبه در دفتر شورای شهر نکا برگزار و وضعیت استعفای شهردار این شهر پس از نزدیک به دو ماه کش‌مکش روشن خواهد شد تا شهرداری و به تبع آن شهروندان نکایی از بلاتکلیفی خارج شوند.

این درحالی است که پیش از این در هفته گذشته سه جلسه متوالی شورای شهر نکا با غیبت سه تن از اعضا به صورت کاملا ناخواسته هماهنگ لغو شده بود و شائبه‌هایی مبنی بر اجرای آبستکراکسیون از سوی این افراد برای سپری شدن مهلت 10 روزه شورا برای تشکیل جلسه بعد از دریافت رأی منفی هیئت انطباق شهرستان وجود داشت.

تا جایی که جلسه سوم در روز چهارشنبه هفته گذشته که قرار بود با حضور همه اعضا، شهردار و خبرنگاران برگزار شود به علت غیبت مجدد سه عضو مورد اشاره لغو و تبدیل به نشست خبری شورای شهر با اصحاب رسانه شد.

گویا قصه استعفای ناگهانی شهردار نکا دارد به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود، پس باید در انتظار نتایج جلسه فردای شورای شهر نکا نشست چراکه با شرایط گذشته در یکی دو ماه اخیر، هر اتفاقی ممکن است روی دهد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :