آخرین عناوین

يکشنبه 27 آبان 1397-10:7 کد خبر:64123

در جلسه شورای اداری تنکابن مطرح شد:

انتقاد امام جمعه تنکابن از معضل شن‌خواری و پاسخگو نبودن مسئولان

امام جمعه تنکابن گفت: تاکنون موضوعات زمین‌خواری و کوه‌خواری را شنیده بودیم اما شن‌خواری صیغه جدیدی است که می‌شنویم و با وجود پیگیری‌ها از جایی جواب نمی‌گیریم.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، حجت‌الاسلام عبدالعلی پوراکبر در جلسه شورای اداری تنکابن با اشاره به مواضع دشمن برای ضربه به نظام اظهار کرد:تشنج در بازار و جریان‌های اجتماعی،دو حیله جدید دشمن بود که به سنگ خورد و الحمدالله بازاریان ولایی ما حتی یک کلمه جواب مثبت ندادند و بهتر از هر زمان دیگر به کار خود ادامه می‌دهند.

امام جمعه تنکابن افزود:در بحث جریان اجتماعی نیز مردم آگاه و بصیر متوجه شدند که آنها قصد بازی دادن دارند و بنابراین هیچ‌گونه حرکت اجتماعی به وجود نیامد و تازه از اول، انقلاب آغاز شده است.

پوراکبر تصریح کرد:تاکنون موضوعات زمین‌خواری و کوه‌خواری را شنیده بودیم اما شن‌خواری صیغه جدیدی است که می‌شنویم و با وجود پیگیری‌ها از جایی جواب نمی‌گیریم.

امام جمعه تنکابن شن را سرمایه بی‌نظیر دانست و خاطرنشان کرد: با این شن می‌توان تمام خسارات سیل اخیر را رفع کرد و این شهرستان را از صفر ساخت اما اینکه این سرمایه چه می‌شود، نامشخص است!

*طی 72ساعت مشکلات برطرف شد!

فرماندار تنکابن با تبریک فرا رسیدن عید امامت اظهار کرد: ما در کشوری که مزین به نام مولا امیرالمومنین وعشق ولایت و امامت است گام برمی‌داریم، در آستانه چهلمین سال انقلاب قرار داریم و دشمن در تلاش است تا مشکلات داخلی را بزرگ نمایی کند.

سید امیر حسینی‌جو افزود:در حادثه سیل همه تلاش کردند و طی ۴۸ الی 72 ساعت مشکلات آب، برق، گاز و راه حل شد.

فرماندار ویژه شهرستان تنکابن عرصه بین‌الملل را دچار یک سیل بزرگ دانست و خاطرنشان کرد:استکبار جهانی برنامه‌ریزی کرده تا این سیل بین‌المللی را در حوزه فضای مجازی، اقتصادی، اجتماعی به سمت کشور پهناور انقلاب اسلامی هدایت کند و ما برای رد شدن از این گردنه نیاز به همان روحیه جهادی داریم.

این مسئول متذکر شد:این یک تهدید مجازی است که ما باید خودمان را در برابر آن ایمن کنیم و مردم به میزان رضایتمندیشان، همراهی دارند.

حسینی‌جو گفت:امروز مدیر دستگاه اجرایی وظیفه دارد شبانه‌روز در خدمت مردم باشد و هر اداره‌ای باید از همه ظرفیت‌ها و امکاناتش استفاده کند تا امسال جشن سالگرد پیروزی انقلاب را هرچه باشکوه‌تر شاهد باشیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :