آخرین عناوین

يکشنبه 27 آبان 1397-12:36 کد خبر:64127

اهتمام چندتن از اعضای شورا برای جابه‌جایی علیپور!!

دلیل استعفای معاون مالی شهردار قائم‌شهر مشخص شد

شهردار قائم‌شهر گفت: فشارهایی که در بخش‌های مختلف شهرداری است و اهتمامی که چند تن از اعضای شورا نسبت به جابه‌جایی علیپور داشتند سبب شد تا او استعفا دهد.


به گزارش خزرتیترخبر و به  نقل از فارس، چند روزی است که خبر استعفای یکی از معاونت‌های شهردار قائم‌شهر در فضای مجازی دست به دست می‌شود.

بهمن معین‌پور با بیان اینکه خیلی تلاش کردم تا با جوانب امر دلیل استعفای کاظم علیپور، معاون اداری و مالی شهرداری را بیان کنیم، اظهار کرد: فشارهایی که در بخش‌های مختلف شهرداری است و اهتمامی که چند تن از اعضای شورا نسبت به جابه‌جایی وی داشتند سبب شد تا او استعفا دهد.

شهردار قائم‌شهر افزود: من اصراری به رفتن علیپور ندارم ولی گزینه‌هایی به شورا معرفی کردیم که اگر آنها جواب مثبت ندهند، باعث خوشحالی است تا من دوباره از علیپور درخواست کنم با توان بیشتر برگردد چرا که چند ماه دیگر به آخر سال می‌رسیم و شهرداری نمی‌تواند تنش‌های مستمر را با این وضعیت بر عهده بگیرد.

این مسئول تصریح کرد: استعفای علیپور، نتیجه فشار بر بخش مالی، مطالباتی که از قبل مانده و به شهرداری و نساجی ربط دارد، است و برای ما خیلی مهم بود که در آخرین مزایده تکلیف نساجی به سرانجام می‌رسید و می‌توانستیم بخشی از مطالبات خود را از سرمایه‌گذار بگیریم تا در روند چندماهه آینده شهرداری به ما کمک می‌کرد.

معین‌‌پور با بیان اینکه تکلیف مزایده نساجی در دقیقه آخر مشخص نشد و تمام انرژی‌ای که گذاشتیم به نتیجه نرسید، اضافه کرد: می‌توانستیم یک مطالبه ۱۶ میلیاردی را برگردانیم.

وی ادامه داد: برای سرپرستی معاونت مالی فردی را از بدنه شهرداری در نظر گرفتیم و از علیپور نیز در معاونت دیگری استفاده می‌کنیم.

شهردار قائم‌شهر در ادامه به زمین نساجی شماره دو اشاره کرد و افزود: حوزه شهرداری نیاز به معابر قانونی دارد و باید شهری را بسازیم که معابر آن ۲۰ سال آینده جوابگوی جمعیت باشد؛ یک عرض ۲۰ متری، میدان نساجی و ۲.۵ هکتار فضای سبز را تدارک می‌بینیم که به‌زودی و با حضور رسانه‌ها اطلاعات بیشتری می‌دهیم.

این مسئول در پایان گفت: خیابان کارگر قائم‌شهر، طویل‌ترین خیابان شهر است و نیاز به گذرگاه‌هایی داریم برای وارد شدن به کمربندی داریم و هم‌زمان با افتتاح پل شهید عباسپور این گذر را به کمربندی شمالی می‌توان انتقال داد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :