آخرین عناوین

جمعه 2 آذر 1397-19:23 کد خبر:64238

گلچین گزیده ای از خطبه های امامان جمعه استان مازندران:

از متلک امام جمعه رامسر به روحانی تا انتقاد ۳۷میلیارد دلاری امام جمعه بابل

امام جمعه بابل گفت: 37 میلیارد دلار با یک تصمیم غلط دولت بر باد رفت،آیا دستگاه قضایی نباید با مدیران مفسد که خسارت‌های سنگین را فراهم کردند، برخورد کند؟


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از عبارت، خطبه های نمازجمعه این هفته نیز در سراسر استان با حضور گسترده مردم برگزار شد، در ادامه گزیده ای از خطبه امامان جمعه شهرستان های مختلف استان را از نظر می گذرانید:

امام جمعه ساری: همه جمعیت ایران باید زیرپرچم بسیج قرار گیرند

حجت الاسلام محمد قاسمی در خطبه های نمازجمعه ساری با اشاره به سخنان سخیف و بی ارزش ترامپ که ملت ایران را تروریست خوانده است، اظهار داشت: ملت ایران برابر این اظهارات همچنان شعار مرگ بر آمریکا را سر می دهند. 

وی با گرامیداشت هفته بسیج و جاری شدن تفکر بسیجی در مناطق مختلف جهان افزود: امروز در سوریه، عراق، یمن و غیره تفکر بسیجی حاکم شده و تفکر بسیجی به مناطق مختلف جهان در حال صادر شدن است.

وی با بیان اینکه بسیج به عنوان یک الگو برای نسل کنونی و آینده است تصریح کرد: همه جمعیت ایران باید زیرپرچم بسیج قرار گیرند زیرا تفکر بسیجی کشور را در دوران دفاع مقدس به وضعیت و سرانجام مطلوب رساند./مهر

امام جمعه نوشهر: حزب‌الله و حشدالشعبی و حوثی‌ها تحت تأثیر بسیج ایران هستند

حجت‌الاسلام محمود مشایخ در خطبه‌های نماز جمعه نوشهر افزود:عظیم‌ترین سرمایهٔ هر کشور نیروی انسانی به ‌خصوص جوانان آن است و بسیج یکی از مصادیق بارز استفاده از نیروی انسانی محسوب می‌شود.

وی تأکید کرد:امام راحل در سال ۱۳۵۸ یعنی قبل از شروع جنگ تحمیلی فرمان تشکیل بسیج را صادر کرد و این نهاد در مبارزه با آشوب‌های ضدانقلابی ‌ها در ابتدای انقلاب نقش مهمی داشت.

مشایح گفت:امروز حزب‌الله لبنان و حشدالشعبی عراق و حوثی‌های یمن تحت تأثیر بسیج ایران در حال مبارزه با مستکبران‌ هستند./ایرنا

امام جمعه بابل: 37 میلیارد دلار با یک تصمیم غلط دولت بر باد رفت

امام جمعه بابل گفت: بسیجی عنصری است که مهم‌ترین شاخصه و موتور محرکه آن معنویت، بصیرت و آگاهی آن است که در هر حادثه هدف غایی خود را فرموش نمی‌کند و فرامین خاص امام خامنه‌ای را مدنظر قرار داده و اطاعت می‌کند. 

روحانی با اشاره به اینکه وزیر خارجه انگلیس قبل از ورود به ایران طی مصاحبه‌ای مطالبه آزادی یک جاسوس دو تابعیتی را اعلام کرد که شایسته بود وزارت امور خارجه مطالبه‌گرایانه با او برخورد کند، تصریح کرد: نه اینکه وزارت امور خارجه منفعلانه در برابر این فرد ظاهر شود و لیست مطالبات ایران را از تعهدات انگلستان اعلام می‌کرد، چرا به جای تحویل لبخند و حالت منفعلانه به صورت جدی با وعده‌های اروپایی‌ها برخورد نمی‌کند.

امام جمعه بابل ادامه داد: سخنان تکان دهنده اعترافات دو فرد مفسداقتصادی، نشان از خیانت‌هایی در بانک مرکزی و برخی مسئولان است، آیا باید فقط این مجرمان اعدام شوند و یا باید با آن دسته از مدیرانی که در این اوضاع نابسامان اقتصادی تدابیر غلط اتخاذ کرده و به این مفسدان فرصت سوء استفاده دادند، هم برخورد جدی شود؟

روحانی افزود: فرصت هزار و 400 میلیارد تومان گردش یک مفسد اقتصادی را چه کسانی دادند؟ باید با این مدیران و تصمیم گیران برخود جدی شود و آنها زیر سوال روند، نه اینکه به تعبیر مردم آفتابه دزد را بگیرند و اعدام کنند اما با سرمنشاها کاری نداشته باشند!

امام جمعه بابل گفت: 37 میلیارد دلار با یک تصمیم غلط دولت بر باد رفت و به کشور خسارت وارد شد آیا دستگاه قضایی نباید با مدیران مفسد که خسارت‌های سنگین و زمینه‌های فساد را فراهم کردند، برخورد کند؟ 80 درصد مشکلات کشور مربوط به تصمیمات غلط برخی مدیران است، از قوه قضائیه می‌خواهیم همانگونه که با این مفسدان برخورد می‌شود، با این مدیران خاطی هم برخورد کند./فارس

امام جمعه رامسر:آقای روحانی واقعا به جایی رساندی که پول یارانه هیچ ارزشی ندارد

امام جمعه رامسر گفت: دولتمردان قدر بسیجیان را بدانند و هیئت دولت بداند اگر نتواند تفکر عملگرایی جهادگری بسیج را در لایه های خود وارد کند پیشرفت نخواهد کرد.

وی تصریح کرد: دولتمردان اگر دلشان برای کشور می سوزد میدان را برای بسیج آماده کنند و تنها راه برون رفت از مشکلات کشور احیای تفکر و عملگرایی بسیج و ورود نیروهای مخلص و استمرار بسیج در عرصه های مختلف است. 

وی افزود: سپاه در سالهای اخیر در هوا و فضا، تکنولوژی و همه زمینه ها اقدامات خوبی داشته است و رهاورد بسیج تنها راه نجات کشور است. 

امام جمعه رامسر گفت:در جامعه ما افرادی هستند که چشم براه واریز یارانه ها هستند که زیبنده مردم نیست و عزت ایرانی را زیر سوال می برد.

رضایی خاطر نشان کرد:رئیس جمهور می گفت آنقدر رونق اقتصادی ایجاد کنم که کسی نیاز به یارانه ها نداشته باشد که باید عرض کنم آقای روحانی واقعا به جایی رساندی که پول یارانه هیچ ارزشی ندارد./مهر

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :