آخرین عناوین

شنبه 3 آذر 1397-15:10 کد خبر:64247

معاون هواشناسی مازندران اعلام کرد:

موج جدید بارش‌ها در راه است/دریا برای صیادی مناسب نیست

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: امشب از ناپایداری‌ها کاسته می‌شود، اما فردا و پس فردا یعنی روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری، مجددا بارش‌های پراکنده را خواهیم داشت.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از بلاغ، موج جدید بارش‌های پاییزی از شامگاه روز گذشته در مازندران آغاز شده است.

احمد اسدی در خصوص آخرین وضعیت هواشناسی در استان گفت: بارندگی‌ها از غروب روز گذشته در مازندران آغاز شده است و امروز نیز کم‌وبیش شاهد ادامه این بارندگی‌ها در نقاط گوناگون استان هستیم.

وی افزود: در ارتفاعات استان، بارش برف و باران همراه با مه را داریم.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران اظهار کرد: امشب از ناپایداری‌ها کاسته می‌شود، اما فردا و پس فردا یعنی روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری، مجددا بارش‌های پراکنده را خواهیم داشت.

اسدی ادامه داد: برای روزهای سه شنبه و چهارشنبه و پنج‌شنبه نیز هوایی صاف و نیمه ابری را انتظار داریم.

وی وضعیت دریا را مواج اعلام و بیان کرد: امروز دریا برای صیادی مناسب نیست و از صیادان انتظار داریم با رعایت نکات ایمنی از رفتن به دریا خودداری کنند.

به گفته معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران، میانلات رامسر با 75، رامسر با 68، کلوده محمودآباد با 67، سنگ پشته رامسر با 59، چمستان نور با 54 و آمل با 51 میلیمتر بیشترین بارندگی‌ها را ثبت کرده‌اند.

اسدی گفت: بیشترین میزان بارش برف در استان نیز مربوط به ایستگاه لاسم آمل با 25 سانتیمتر و  روستای اندوار در منطقه لاریجان آمل با 11 سانتیمتر می‌باشد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :