آخرین عناوین

شنبه 3 آذر 1397-18:59 کد خبر:64252

در نشست هم اندیشی شهرداران مناطق سه گانه و مدیر عامل شرکت آبفا شهری تاکید شد :

ارائه راهکارهای موثر / تعامل و همکاری مستمر

شهرداران مناطق سه گانه شهرداری ساری در نشست هم اندیشی با مدیرعامل شرکت آبفا شهری بر تعامل و همکاری مستمر با شرکت آبفا ، در زمینه ترمیم اصلاح شبکه آب و فاضلاب تاکید کردند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه دو ، نشست هم اندیشی شهرداران و معاونین مناطق سه گانه و مدیرعامل آبفای شهری ساری به میزبانی شهرداری منطقه دو برگزار شد.

محمد حسین قبادی شهردار منطقه دو ، این نشست را در راستای تعامل و همکاری مستمر شهرداری های مناطق سه گانه ساری و آبفای شهری عنوان کرد و گفت: ارائه راهکارهای موثر در راستای ترمیم اصلاح شبکه آب و فاضلاب ، مشارکت دستگاه های مربوطه در این زمینه و نیز همکاری برای ارائه خدمات مطلوبتر به شهروندان ، مسیر توسعه ساری را هموارتر خواهد کرد.

در ادامه این نشست، مصطفی احمدی فولادی  شهردار منطقه یک به  تعامل شرکت آب و فاضلاب شهری با شهرداری های مناطق ساری اشاره کرده و اظهار داشت: این تعامل و همکاری  بستر مناسبی را برای  برنامه ریزی های بهتر در راستای ارائه  خدمات به شهروندان به وجود آورده است.

احمدی فولادی بر نظارت شهرداری منطقه یک در اجرای پروژه های عمرانی تاکید کرده و افزود:رعایت نکات ایمنی در حفاری ها ، ترمیم آسفالت و زیرساخت ها همواره در دستور کار شهرداری این منطقه قرار دارد.

در این نشست، مهدی کرمی شهردار منطقه سه ضمن تاکید براستفاده از مصالح مرغوب در پروژه های عمرانی گفت: تسریع رفع نواقص موجود در پروژه ها توسط پیمانکاران جدید نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

در پایان، برارزاده، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری ، همکاری و تعامل مجموعه شهرداری ساری و این شرکت را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: نقاط بحرانی شهرساری شناسایی شده و طبق قرارداد با پیمانکاران جدید ترمیم خیابان ها و معابر حفاری شده با بکارگیری مصالح مرغوب اجرایی خواهد شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :