آخرین عناوین

شنبه 3 آذر 1397-19:13 کد خبر:64253

پایان دومین المپیاد ورزش های جانبازان و معلولان با قهرمانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران

در دومین المپیاد فرهنگی ورزشی کارکنان جانباز و معلول وزارت بهداشت ، دانشگاه علوم پزشکی مازندران با کسب ۴ مدای طلا ، ۲ نقره و ۲ برنز در مچموع با ۸ مدال به مقام قهرمانی دست یافت .


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران ، در دومین المپیاد فرهنگی ورزشی کارکنان جانباز و معلول وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی مازندران با کسب ۴ مدای طلا ، ۲ نقره و ۲ برنز در مچموع با ۸ مدال به مقام قهرمانی دست یافت.

براساس این گزارش،تیم دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این دوره از مسابقات در رشته های فوتسال، شنا، تنیس روی میز و تیراندازی شرکت کرد و توانست در رشته های تنیس روی میز، شنا و تیراندازی مدال های رنگارنگ کسب کند.

تیم تنیس روی میز دانشگاه علوم پزشکی مازندران مقام دوم تیمی را کسب کرد و در در بخش انفرادی تنیس روی میز نیز مقام سوم در بخش سالم تن به طور مشترک توسط یحیی صالح طبری و دیگر ورزشکار این دانشگاه دکتر مير تقي ميرمحمدي به دست آمد.

در رشته شنا، تیم دانشگاه علوم پزشکی مازندران موفق شد در بخشهای ۱۰۰ متر آزاد بالای ۵۰ سال و۵۰ متر کرال پشت بالای ۵۰ سال توسط علیرضا روح ورزی ، دو مدال طلا و نقره  انفرادی را به خود اختصاص دهد.

همچنین تیم دانشگاه علوم پزشکی مازندران موفق شد در رشته تیراندازی، دو مدال مدال طلا انفرادی و یک مدال نقره انفردای و رتبه دوم تیمی را به خود اختصاص دهد.

از تیم دانشگاه علوم پزشکی مازندران ، سیدعباس حسین زاده در بخش تفنگ بادی زیر ۵۰ سال  و منصور یوسفی در بخش تپانچه بادی بدون کلاس پزشکی بالای ۵۰ سال به مدال طلا دست یافتند و جعفر ملائیان نیز در بخش تپانچه بادی بدون کلاس پزشکی بالای ۵۰ سال مدال نقره رشته تیراندازي را کسب کرد.

در نهایت دانشگاه علوم پزشکی مازندران پس از پایان مسابقات ، با کسب ۴ مدای طلا ، ۲ نقره و ۲ برنز بر اساس مرغوبیت مدال در جدول رتبه‌بندی نهائی دانشگاه‌ها ، مقام قهرمانی دومین المپیاد ورزش های جانبازان و معلولان دانشگاه های علوم پزشکی کشور را به دست آورد .

گفتنی است دومین المپیاد ورزش های جانبازان و معلولان دانشگاه های علوم پزشکی کشور در رشته های فوتسال، شنا، تنیس روی میز و تیراندازی با حضور۶۶ تیم و ۲۱۷ ورزشکار از دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور در خزرآباد ساری برگزار شد .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :