آخرین عناوین

يکشنبه 4 آذر 1397-9:28 کد خبر:64262

پاسخ عجیب یک مدیر برای پیگیری رانش جاده در غرب مازندران:

مردم مناطق روستایی چالوس تا چهارشنبه تحمل کنند!

مدیر حمل و نقل و نگهداری راه‌های منطقه غرب استان مازندران در پاسخ به پیگیری رانش جاده در غرب استان مازندران گفت: مردم مناطق روستایی در چالوس تا چهارشنبه تحمل کنند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از بلاغ، یکی از مشکلات عدم توسعه در استان مازندران نارسایی‌های جدی در حوزه راه است.

پروژه راه ساری به تاکام از شروع تاکنون 16 سال طول کشید، وضعیت بهسازی و بازسازی محورهراز مشخص نیست، محور سوادکوه با وجود بازدیدها و قول‌های معاون اول رئیس جمهور هنوز به سرانجام نرسیده است.

سرنوشت آزاد راه تهران شمال در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، تردد از محور کناره مازندران هم شرایط خاص خودش را دارد، در بیشتر شهرها کمربندی وجود ندارد و به دلیل طولانی شدن پروژه کمربندی، مردم حتی در مدت زمان کوتاه طعم شیرین ترافیک روان را نچشیده‌اند.

با همه این مشکلات که در محورهای اصلی استان وجود دارد، رمقی برای توجه به محورهای روستایی و فرعی استان باقی نمی‌ماند.

ترافیک آزار دهنده در روزهای پایان هفته کام مسافران و بومیان مناطق استان را حسابی تلخ کرده است و این روند در ایام عید و تابستان به شدت بیشتر احساس می‌شود.

با همه این مصائب و مشکلات بحث رانش و ریزش را هم به مصائب جاده‌ای مازندران در کنار بارش باران و برف شدید اضافه کنید.

حداقل انتظار از متولیان ملی و استانی در این گونه مواقع تامین نیازهای سخت افزاری وسائل راهداری و راهسازی است که در مواقع بحران به داد مردم برسند.

نمونه‌ای از مشکلات پیش آمده برای مردم در غرب استان مازندران و نصیحت برادرانه یکی از مدیران شهرستانی نشان از چالش‌های جدی در حوزه تامین وسائل راهسازی در غرب استان دارد.

رئیس حمل و نقل و نگهداری راه‌های چالوس در پاسخ به سئوال یکی از رسانه‌ها درباره ریزش جاده در روستاهای چالوس گفت: مردم در این مناطق فعلاً تحمل کنند.

مهدی صفائی با اعلام اینکه اولویت اصلی در منطقه، پاکسازی محور کندوان است، گفت: طرح پاکسازی و بهسازی منطقه روستایی در چالوس را آخر هفته و در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه پیگیری می‌کنم.

به گزارش خزرتیترخبر، آنچه که بیشتر در این گزارش مورد توجه هست،ضعف امکانات جدی در مناطق روستایی در غرب استان مازندران است که متولیان حمل و نقل و نگهداری راه‌ها باید پیگیر این موضوع باشند.

دلیلی برای کم توجهی به مردم در این مناطق وجود ندارد، حق شهروندی ایجاب می‌کند که مدیر استانی این حساسیت‌ها را درک کرده و نسبت به تامین نیازمندی‌های مردم این بخش از مازندران اقدام کند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :