آخرین عناوین

يکشنبه 4 آذر 1397-14:5 کد خبر:64263

عضو شورای شهر ساری اعلام کرد:

رمپ بانک ملی شعبه میدان امام حسین(ع) ساری را به سرانجام می‌رسانم

عضو شورای شهر ساری در پاسخ به عدم وجود رمپ برای تردد معلولان و جانبازان گفت:به صورت ویژه احداث رمپ برای شعبه بانک ملی را پیگیری و آن را به سرانجام می‌رسانم.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، بانک ملی شعبه میدان امام حسین(ع) ساری که یکی از شعبات شاخص مرکز استان مازندران فاقد رمپ مناسب برای تردد افراد معلول، جانباز و افراد مسن است.

با توجه به توسعه فعالیت بانکداری چندین عابر بانک بعد از پله‌های قدیمی داخل سالنی تعبیه شده است، از طرفی بانک ملی شعبه میدان امام حسین(ع) ساری یکی از شعبات مهم و حساس مرکز استان مازندران و محل مراجعات زیاد مردم است.

نداشتن رمپ مناسب یکی از دغدغه‌ها و چالش‌های مردمی است که پس از پیگیری‌های خبرنگار ما با اما و اگرهای همراه است.

موضوع عدم وجود رمپ بانک ملی به اطلاع علی‌اکبر ذلیکانی عضو شورای شهر ساری رسیده است، هر چند نگارنده معتقد است که خود اعضای شورای شهر باید پیش از ورود رسانه‌ها به این موضوع ورود پیدا می‌کرده و قبل از رسانه‌ای شدن نسبت به پیگیری رمپ اقدام می‌کردند، اما به دلیل فیزیک مناسب جسمی تاکنون سختی رفت و آمد برای معلولان، جانبازان و افراد میانسال را درک نکرده و این موضوع چندان مورد توجه قرار نگرفته است.

البته حساسیتی که این عضو شورا نسبت به پیگیری رمپ داشته هم در نوع خودش قابل تقدیر است و وی قول مساعد برای رفع این مشکل داده است.

خبرنگار ما غیر از علی‌اکبر ذلیکانی با دو نفر دیگر از اعضای شورای شهر صحبت کرده و حتی پیامکی موضوع را به اطلاع شهردار مرکز استان مازندران رسانده ولی واکنشی دریافت نکرده است.

ذلیکانی در ارتباط با بحث رمپ بانک ملی شعبه میدان امام حسین(ع) ساری اظهار کرد: موضوع به اطلاع رشیدی معاون شهرداری ساری رسیده و قول مساعد برای حل مشکل داده است.

وی در پاسخ به این سوال که شنیده شده است که شهرداری همکاری لازم برای ایجاد رمپ و نصب بالابر را ندارد، گفت: بانک ملی بنگاه اقتصادی و موظف به رعایت ضوابط و مناسب‌سازی ساختمان‌ها برای استفاده مناسب جانبازان و معلولان است.

عضو شورای شهری ساری خاطر نشان کرد: بنده این موضوع را به هر شکل ممکن به سرانجام می‌رسانم.

غیر از علی‌اکبر ذلیکانی با سعید نجاریان دیگر عضو شورای شهری در حاشیه جلسه شورا صحبت کردیم وی قول پیگیری و مساعدت داده است.

براساس این گزارش،غیر از بانک ملی، شعبات دیگر از بانک در استان مازندران و شهرستان ساری وجود که فاقد رمپ مناسب برای تردد افراد کم توان جسمی است، انتظار است این حساسیت‌ها به صورت جدی در مدیریت شهری ایجاد شده و زمینه تسهیل و روان سازی تردد افراد کم توان جسمی فراهم شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :