آخرین عناوین

سه شنبه 6 آذر 1397-9:9 کد خبر:64285

فرمانده انتظامی چالوس خبر داد:

۷۱۰ میلیون ریال سوسیس و کالباس فاسد در چالوس کشف شد

فرمانده انتظامی چالوس از کشف یک تن و ۱۴۷ کیلو سوسیس و کالباس تاریخ مصرف گذشته در این شهرستان خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس،سیدعبدالله منتظری اظهار داشت:به منظور مبارزه با قاچاق کالا و ارز و نظارت بر عرضه کالاهای سلامت محور، ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یکی از عاملان عرضه و فروش مواد غذایی و پروتئینی غیر بهداشتی در این شهرستان شدند.

منتظری، خاطرنشان کرد:پس از هماهنگی های قضائی، ماموران پلیس آگاهی با همکاری کارشناسان اداره صنعت ، معدن و تجارت این شهرستان متهم را در دستگیر و در بازرسی از محل فعالیت وی، یک تن و ۱۴۸ کیلوگرم سوسیس و کالباس تاریخ مصرف گذشته کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس،ارزش کالاهای کشف شده را بالغ بر ۷۱۰ میلیون ریال عنوان داشت و اظهار داشت: کالاهای کشف شده برای امهاء جمع آوری و محل فعالیت متهم پلمپ شد.

وی در خاتمه با اشاره به این که متصدی این واحد صنفی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست: برای حفظ سلامت خود و اعضای خانواده هنگام خرید مایحتاج پروتئینی و مواد غذایی به تاریخ انقضاء مصرف و میزان سلامت آن توجه کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ و یا مراجع ذیصلاح اطلاع دهند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :