آخرین عناوین

چهارشنبه 15 مرداد 1393-17:57 کد خبر:645

فرمانده ناجا مازندران خبر داد:

دستگیری عوامل زورگیری در جنگل های شمال

فرمانده ناجا مازندران گفت:اشخاصی که اقدام به زورگیری در جنگل های نوشهر نموده بودند با اقدامات ویژه پلیس شناسایی و دستگیر شدند.


به گزارش خزرخبر، مسعود جعفری نسب فرمانده انتظامی استان مازندران اعلام نمود : در پی وقوع یک فقره زورگیری از تور دوچرخه سواری در جاده معدن شهرستان نوشهر (تورکوهستان) و ارجاع پرونده از سوی مقام محترم قضایی به پلیس آگاهی نوشهر، مراتب در دستور کار ویژه این پلیس قرار گرفت.

وی اظهار داشت : با هماهنگی صورت گرفته با مراجع محترم قضایی، با دعوت از شکات و تحقیقات به عمل آمده از آنان و به رویت رساندن آلبوم عکس مجرمان و انجام چهره نگاری و تهیه و تکثیر چهره فرد و عامل زورگیر، با در اختیار قرار  دادن آن به کلیه عوامل اجرایی و غیره در نهایت اشخاص زورگیر شناسایی و دستگیر شده و به پلیس آگاهی منتقل و در بررسی از سوابق کیفری آنها دارای چندین فقره سوابق کیفره بوده اند.

جعفری نسب تصریح کرد: متهمان ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی به خویش شده، در نهایت با انجام تحقیقات فنی و پلیسی و ارائه دلایل و مدارک و انجام مواجه حضوری وی با شکات لب به سخن گشوده و هم دستان خود را به نام های (ب . ا) و (ق . ح) معرفی نموده و کلیه اموال را که به سرقت برده بودند از مخفیگاهش در اراضی جنگل نوشهر کشف و ضبط گردید.

فرمانده ناجا مازندران افزود:در انجام تورهای گردشگری بدوا مراتب و مسیر تور را به فرماندهی شهرستان های محل انجام تور و یا نزدیکترین کلانتری ها اعلام و سپس اقدام به اجرای چنین تورهای گردشگری نمایند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :