آخرین عناوین

شنبه 17 آذر 1397-19:23 کد خبر:64503

رئیس مرکز سامانه ارتباط مردمی آبفاشهری مازندران خبر داد:

تمامی شهرهای استان به سامانه 122 متصل شدند

رئیس مرکز سامانه ارتباط مردمی آب و فاضلاب شهری مازندران از استانی شدن سامانه 122 خبر داد و گفت: تمامی شهرهای این استان به این سامانه متصل شدند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی شرکت آبفاشهری مازندران، رئیس مرکز سامانه ارتباط مردمی آب و فاضلاب شهری مازندران از استانی شدن سامانه 122 خبر داد و گفت: تمامی شهرهای این استان به این سامانه متصل شدند.

براساس این گزارش،تیمور داداشی، ضمن اعلام خبر بالا، افزود: طرح متمرکز نمودن سامانه ارتباط مردمی از شهریور سال گذشته با متمرکز سازی شهر ساری در دستور کار قرار گرفت.

وی، ادامه داد: با فراهم نمودن زیرساختهای لازم شهرهای بهشهر، نکا، گلوگاه، میاندرود، قائمشهر، جویبار، سیمرغ، سوادکوه ، سوادکوه شمالی، آمل، بابل، بابلسر، فریدونکنار، محمودآباد ، نور، نوشهر ، چالوس ، کلاردشت، عباس آباد ، تنکابن و رامسر به این سامانه متصل شدند.

رئیس مرکز 122 آبفاشهری مازندران، اظهار داشت: برای اجرای این طرح، دوره های آموزشی ویژه رابطین و همکاران امور برگزار شد و به منظور رفع پاره ای مشکلات در حین اجرای این طرح، ارتباط مستمر با امور برقرار شد.

داداشی، ضمن اشاره به نصب ماژول 1522 در این سامانه، گفت: با نصب این ماژول امکان پرداخت قبوض از طریق سامانه 122 فراهم شد.

وی، با اشاره به آموزش نرم افزار هم آوایی برای همکاران رابط شهرهای غرب استان تصریح کرد: 761هزار و 106 مشترک و یک میلیون و115 هزار و 67  اشتراک آحاد تحت پوشش سامانه ارتباط مردمی آبفاشهری مازندران قرار گرفتند.

داداشی، با بیان اینکه از اول شهریور 96 تا کنون 139هزار و 748 تماس با سامانه 122 برقرار شد، گفت: از این تعداد 15 هزار تماس مربوط به اتفاقات و حوادث بوده است.

رئیس مرکز 122 آبفاشهری مازندران، با تاکید بر اینکه کارشناسان این سامانه شبانه روز آماده پاسخگویی به تماسهای مردمی در بخش آب و فاضلاب هستند، تصریح کرد: مواردی همچون شکستگی خطوط انتقال، شبکه توزیع و کنتور، افت فشار و یا قطع آب، هدر رفت آب در کوچه ها، خیابانها و معابرو... . حوادث مربوط به فاضلاب و ... با تماس با سامانه 122 قابل پیگیری است.

گفتنی است پیگیری موارد ارجاع شده توسط شهروندان تا حصول نتیجه، انتقال نظرها، انتقادها و پیشنهادها، نظرسنجی از شهروندان از جمله مزایای این سامانه است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :